וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי הדגל של סמסונג - עכשיו גם בגרסה כשרה

1.6.2016 / 11:58

"עד היום מי שרצה טלפון חכם כשר נאלץ להתפשר על מכשירים ישנים", אומרים בחברת "עסקן" המתאימה סמארטפונים לציבור החרדי. כעת יכולים ליהנות המשתמשים החרדים מהמכשירים המובילים בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת "עסקן" טכנולוגיות כשרות, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לציבור החרדי, השיקה היום פתרון מובייל ייעודי לקהל החרדי, על גבי פלטפורמת Knox Customization של סמסונג. שיתוף הפעולה מאפשר לקהל החרדי הזקוק למכשיר סלולר מוגן, למטרות עבודה, ליהנות ממכשירי סמסונג המתקדמים על שלל יתרונותיהם (מינוס ההגבלות המיוחדות לקהילה החרדית), עם מאות אפליקציות מותאמות ומוגנות שאמורות לשדרג את השימוש.

פיתוח מכשירי עסקן נעשה בשיתוף ומעקב ועדת רבנים ומומחי טכנולגיה חרדים. במסגרת השירות, המכשירים יקבלו עדכוני תוכנה מהרשת (FOTA) ללא צורך להגיע לנקודת שירות. ל"עסקן" אפשרות להתאמה מודולרית בהתאם לצרכי המשתמש, כולל שני מסלולים בסיסיים: "המסלול המלא" בעלות של 29.90 שקלים לחודש, עם גישה מלאה ליישומים ו"עסקן לחומרא" לשימוש מוגבל בעלות של 19.90 שקלים לחודש. פלטפורמה נוספת של החברה היא "עסקן קהילות", בה כל קהילה בציבור החרדי מוזמנת להתאים מסלול ייעודי לעצמה.

מערכת ההפעלה של "עסקן" וחנות היישומים הייעודית יתמכו בדגמים מסויימים של סמסונג בלבד: גלקסי S7, גלקסי S7 אדג', גלקסי S6, Galaxy S6 אדג', גלקסי A5 וגלקסי J1. המכשירים יוצעו ללקוחות במחירים דומים למחיר השוק, ללא תוספת עלות.

מזג אוויר סוער בבני ברק. ינואר 2016. ראובן קסטרו
יש גרסה מותאמת של קנדי קראש? למצולמים אין קשר לכתבה./ראובן קסטרו

במכשירי "עסקן" אין דפדפן אינטרנט והכניסה לרשת מתאפשרת אך ורק דרך חנות האפליקציות "עסקןStore ". כל אפליקציה עוברת סדרת בדיקות מחמירה כדי לוודא שאינה כוללת תוכן פסול. כל דגם "עסקן" מגיע עם מערכת הפעלה ייחודית שהותאמה במיוחד עבורו, ועל גבי מערכת ההפעלה יש שכבות נוספות של הגנה.

בחנות האפליקציות יש כבר מאות אפליקציות שעברו אישור רוחני מתאים; האפליקציות, בהן גם פנגו, Waze וגט טקסי, עוברות בדיקה כדי לוודא שאינן מציגות תכנים שאינם הולמים. משתמשי "עסקן" ייהנו מפיתוח בלעדי נוסף - אפליקצית "עסקן news", שתציג באופן שוטף תכני חדשות ממקורות חדשותיים חרדים תוך שימוש בכלי סינון קפדניים בכדי למנוע חשיפה לתוכן בלתי הולם.

"אנחנו מחפשים ללא הרף דרכים להנגיש את הטלפונים שלנו לאוכלוסיות נוספות", אמר גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל. "בחרנו ב'עסקן' כשותף בשל יכולות החברה להנגיש את המכשירים המתקדמים שלנו לחברה החרדית". "עד כה, אדם שרצה טלפון חכם כשר נאלץ להתפשר על מכשירים ישנים או לרכוש מכשיר חדיש ללא יכולות עדכון ועם יכולות מעוקרות באופן פיזי", אמר עמרם וויספיש, סמנכ"ל קהילות בחברת "עסקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully