וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו השיקה בארץ את משפחת מחשבי ה-X1

1.6.2016 / 12:35

המכשירים החדשים כוללים את ה-ThinkPad X1, ה-Carboon, ה-ThinkPad X1 Tablet המשמש בתור מחשב 2 ב-1, ה-ThinkCentre X1 All In One וה-ThinkPad X1 Yoga

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: ThinkPad X1 Tablet)

השבוע השיקה חברת לנובו את סדרת מחשבי הפרימיום X1, המיועדת בעיקר לקהל העסקי והארגוני: ה-ThinkPad X1, ה-Carboon, ה-ThinkPad X1 Tablet המשמש בתור מחשב 2 ב-1, ה-ThinkCentre X1 All In One שהוא מחשב "הכל כלול", וה-ThinkPad X1 Yoga שגם מתווסף אל משפחת ה-Yoga של לנובו.

"השקת קו מוצרי ה-X1 מגדילה את היצע הפרימיום של מחשבי החברה", אמר מני גרינפלד, מנהל מוצר בלנובו ישראל. "המחשבים האלה מוכיחים שוב את היכולת של לנובו לשלב בין שרידות גבוהה לעיצוב מתוחכם כמובילת המחשוב האישי בכלל, והתחום העסקי והארגוני בפרט".

ה-Carbon של לנובו הוא מחשב האולטרה-בוק העסקי הקל והדק ביותר בעולם, על פי לנובו. עוביו המרבי כ-16.5 מילימטרים ומשקלו כ-1.17 קילוגרמים. המחשב עמיד במיוחד אחרי שעבר 12 מבחנים ברמה צבאית, הודות לשלדת סיבי פחם. הוא מציע עד 11 שעות עבודה ומגיע עם סוללה פנימית שאינה ניתנת להחלפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ThinkPad X1 Yoga./מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחר ויעוד הלפטופ הוא לשוק העסקי, בפנים תוכלו למצוא את המעבד Core i7 vPro מהדור השישי של אינטל, עד 16 גיגה זיכרון RAM וכונן SSD בנפח של 1 טרה בייט, בטכנולוגיית NVMe. ה-Carboon מצוייד במסך 14 אינץ' IPS ומגיע ברזולוציות Full HD או WQHD, לצד אפשרות לשילוב סים בדור הרביעי. ה-Carbon זמין לרכישה החל מ-6,900 שקלים.

לצד ה-Carbon השיקה את ה-Yoga, שלפי לנובו הוא המחשב ההפיך (עם מסך מתהפך ב-360 מעלות המאפשר שימוש כטאבלט) העסקי הקל ביותר בעולם במשקל של 1.27 קילוגרמים. מדובר בלפטופ שמזכיר מאוד את ה-Carbon אך כאמור, כולל מסך מתהפך של 14 אינץ' לצד מסך מגע מסוג OLED. בדומה למחשבי הטאבלט (כמו ה-Surface של מיקרוסופט), גם ה-Yoga מגיע עם עט אלקטרוני ומחירו מתחיל בכ-7,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Carboon./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ה-X1 Tablet הגיע לישראל והוא למעשה טאבלט פרימיום המציע את הנוחות והקלות של טאבלט עם אפשרויות אבטחה לשוק העסקי כמו קורא טביעות אצבע. באמצעות חיבור מגנטי, ניתן לחבר מקלדת ולהפוך את הטאבלט למחשב נייד של ממש. ה-X1 Tablet מגיע עם מסך 12 אינץ', אפשרות בחירה בין מעבדי ה-Core M5 או Core M7 של אינטל ומשקלו כ-780 גרמים בלבד בעוד שעם חיבור המקלדת משקלו עולה ל-1.1 קילוגרמים. הודות לצריכת החשמל הנוחה, תוכלו ליהנות מעד כ-16 שעות עבודה. מחירו כ-6,100 שקלים.

המחשב האחרון, אותו השיקה לנובו, הוא ה-ThinkPad Center X1 All In One והוא מביא את אותן יכולות של הלפטופים מהסדרה גם לשולחן העבודה. מדובר במחשב דק יותר ממחשב נייד ומציע תצוגה חדשה בזוויות צפייה גבוהות במיוחד. ניתן לצרף למחשב שבב אבטחת מידע והוא מציע עמידות וקשיחות גבוהים בהתאם למבחנים של הצבא האמריקני. מחירו מתחיל בכ-5,400 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ThinkPad X1 Tablet./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully