וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים ממשיכים להפיץ את המתיחה הסוטה הזו - אבל זה שקר מוחלט

אילן גלר

2.6.2016 / 4:19

אתרים רבים בעולם פרסמו את הסיפור על טקס איבוד בתולין בסינגפור, הנערך לכאורה בחדר השינה לעיני קרובי המשפחה המגיעים לחזות במימוש הנישואין. כבר מזמן גילו שאין בסיס לסיפור אבל הגולשים עדיין ממשיכים להפיץ אותו

סיפור בדקה

הסיפור הזה הוא בדיוק מסוג המתיחות הוויראליות שנשמעות מטורפות מספיק כדי שכולם יתלהבו מהן - אך ריאליות במידה מספקת בכדי שגולשים רבים יאמינו שהסיפור אמיתי לחלוטין. אתר בשם East Asia Tribune העלה בסוף חודש מרץ כתבה המתעדת, לכאורה, רגע מרגש בחיי משפחה סינגפורית המקפידה על מסורות עתיקות מפוברקות, בהן "טקס איבוד הבתולין" הנערך בחדר השינה לעיני קרובי המשפחה המגיעים לחזות במימוש הנישואין.

לא חייבים להיות בלשים כדי להבין שמדובר במתיחה חסרת כל אחיזה במציאות. בתור התחלה, בכתבה המקורית נטען כי מדובר בסיפור שפורסם בתקשורת המקומית, אך למעשה אין בה כל קישור למיקום שבו הופיעה התצלום לראשונה. כל הקישורים הנוגעים לעניין פורסמו על ידי אתרים אחרים שבסך הכול חזרו על הכתבה של East Asia Tribune, מבלי להבין שהמקרה לא אמיתי.

מתיחה מטופשת. מערכת וואלה!
למה אנשים ממשיכים לספר את הסיפור הזה במקום לחפש רגע בגוגל ולראות שזה זיוף?/מערכת וואלה!

האתר עצמו טוען לוותק של שנים בתחום התקשורת, אך בבדיקה פשוטה מתברר כי הוא הוקם רק כמה ימים טרם פרסום הכתבה. בנוסף, עושה רושם כי סרט פורנו סיני בשם Due West: Our Sex Journey הוא למעשה המקור לתצלום המפורסם, שעבר עריכת פוטושופ קלה (ולא מאוד מקצועית) בדרכו להפוך ללהיט ויראלי.

נבהיר, אם כך, כי הצילום לא באמת מתעד את חיי המשפחה הסינגפורית, ומאות אלפי הגולשים ששיתפו אותו בסך הכול נפלו בפח של עורכי אתר חדשות מפוקפק במקרה הטוב ומפוברק לחלוטין במקרה הסביר יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה שמפה הגיעה התמונה לפני שעברה עריכה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully