וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני תציב רמזורים על שפת הכביש - להולכי רגל שדבוקים לסמארטפון

אילן גלר

3.6.2016 / 6:23

"הרמזורים החדשים מיועדים להולכי רגל המשתמשים בטלפונים סלולריים, ואינם מסתכלים לאן הם הולכים. הם ישמשו כשכבת אזהרה נוספת, לצד הרמזורים הקיימים"

סידני תציב רמזורים על שפת הכביש - להולכי רגל שדבוקים לסמארטפון/סיפור בדקה

זאת עובדה ידועה לכל, ובעיקר לנהגים - הולכי רגל הצועדים ברחובות הערים הגדולות אימצו לעצמם בשנים האחרונות נטייה מסוכנת להתרכז במסך הסמארטפון, ולא להרים את ראשם ממנו גם כשהם חוצים כבישים סואנים. אפשר לנסות ולהילחם בתרבות הדיגיטלית ואפשר גם להכיר בכך שהעולם השתנה, וכעת יש להתאים מחדש את אמצעי הבטיחות המוכרים. וזה בדיוק מה שהחליטו לעשות באוסטרליה.

הממשל המקומי של דרום ווילס, האחראי גם על עיר הבירה סידני, הכריז כי בכוונתו להשקיע כרבע מיליון דולרים בהתקנת חמישה רמזורים להולכי רגל, שיותקנו במעברי חצייה מרכזיים בעיר. הרמזורים האלו ימוקמו על הכביש, במקום בו משתמשי הסמארטפונים יוכלו להבחין בהם גם כשהם בוהים במסך הטלפון, וכלל לא מודעים לכך שהם חוצים כביש עמוס.

"הולכי הרגל מוגנים פחות בזמן תאונת דרכים, ולכן הסיכוי שהם יפצעו או יהרוג גבוה יותר. זו הסיבה שאנו חייבים ליצור מערכת שתשמור עליהם, גם בסיטואציות שבהן הם אינם שמים לב למתרחש", הסביר ברנרד קרלון, מנהל המרכז האוסטרלי לבטיחות בדרכים. "הרמזורים החדשים מיועדים להולכי רגל המשתמשים בטלפונים סלולריים, ואינם מסתכלים לאן הם הולכים. הם ישמשו כשכבת אזהרה נוספת, לצד הרמזורים הקיימים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

כך נראה הניסוי שנערך לאחרונה בגרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully