וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות מדומה - הדור הבא: לרחף כמו ציפור בשמי מנהטן עם בירדלי VR

שי מזרחי, טאיוואן

5.6.2016 / 12:31

אם נראה לכם שמשקפי VR זה הדבר הכי מתקדם שיש היום, כנראה שעוד לא נחשפתם לסימולטורים המדליקים שהוצגו בתערוכת קומפיוטקס בטאיוון. כתבנו התנסה ושרד לספר על כך בלי סחרחורת

מערכת וואלה!

(בסרטון: שי מזרחי מנסה את החידושים בתערוכת קומפיוטקס; עריכה: רן צימט)

כמדי שנה מתקיימת תערוכת קומפיוטקס בעיר טאיפיי שבטאיוואן, ובה מציגות ענקיות הטכנולוגיה הטאיוואניות ועוד חברות גדולות מרחבי העולם את כל החידושים הצפויים לשנות את חיינו בעתיד הקרוב, והעתיד הקצת פחות קרוב.

השנה ראינו בצורה בולטת במיוחד את כניסתו של תחום המציאות המדומה למיינסטרים. חברות רבות הציגו את התקני ה-VR המשוכללים שלהן, המאפשרים לשלב את כל החושים בחוויה הווירטואלית. הממד הפיזי החדש, שהתווסף לעולם המציאות המדומה עשוי לשנות את כל עולם הגיימינג, אבל לא רק.

חוויית ה-VR מוכרת לרובנו מהשימוש במשקפיים אליהם מתחבר הסמארטפון, או המחשב. העולם הווירטואלי מקיף אותנו ב-360 מעלות אבל היא כמעט תמיד בישיבה. המתקנים הנלווים שהוצגו בתערוכה לוקחים אותנו עמוק יותר למציאות המדומה עם חוויה טוטאלית שכל הגוף לוקח בה חלק. מושב אמיתי שזורק ומטלטל אתכם מצד לצד, תוך כדי רכיבה, זו חווייה שתרגש כמעט כל אחד.

אחד הסימולטורים האלה נקרא פרוייקט Birdly והוא נועד להגשים את חלומו של כל אחד כמעט - לעוף כמו ציפור. משקפי ה-VR מחוברים למתקן חכם המדמה את תנועת הכנפיים של הציפור, מאוור קדמי מעניק תחושה של ריחוף באוויר ומשאבה מדמה את כוח המשיכה.

נכון להיום, קהל היעד עבורו החברה מייצרת את סימולטורBirdly הוא בעיקר מרכזי קניות, מוזיאונים וארגונים גדולים, כשהמחיר בהתאם עומד על עשרות אלפי דולרים.

תערוכת קומפיוטקס. וואלה! TECH, מערכת וואלה!
אני עף אליך כמו ציפור. שי מזרחי בסימולטור בירדלי./מערכת וואלה!, וואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully