וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה של איש אחד: לקחנו את JBL Xtreme לבדיקה. היה רועש

מייקי לוי

7.6.2016 / 7:23

אם יש לכם את הסכום הזה להשקיע ברמקול נייד, הגאדג'ט המפלצתי של חברת JBL יעניק לכם חוויית שימוש מהנה במיוחד. הוא עשוי מחומרים ברמה גבוהה ומצליח להפיק צלילים איכותיים גם באירועים חברתיים מחוץ לבית. והוא גם עמיד בפני מים במידה שתעניק לכם שקט נפשי

יח"צ - חד פעמי

בעולם המובייל כיום, יש דרישה הולכת וגוברת למוצרי פרימיום המתחברים לסמארטפונים שלנו, שגם נראים טוב וגם מספקים איכות ברמה הגבוהה ביותר. לקחנו לבדיקה מחרישת אוזניים את הרמקול הנייד המפלצתי Xtreme של חברת JBL. השכנים פחות התלהבו.

הרמקול הנייד של JBL הוא לא הדגם הכי חדש שתוכלו למצוא אבל הוא עדיין מצליח לשדר איכות בשילוב עם אקסטרים, וניתן לראות זאת בחלקו הקדמי שם הדביקה החברה לוגו מתכתי בולט. ה-Xtreme נראה כמו גליל גדול עטוף ברשת בד עבה, המעניקה תחושה יוקרתית ומשדרת במקביל גם עמידות. החברה עשתה שימוש גם בגומי מוקשח המעניק תחושת ביטחון ובצדדים מוקמו שני רמקולי הבס.

בחלקו העליון מוקמו כפתורי השליטה הכיבוי וההדלקה, לחצני השליטה בעוצמת השמע, הפסקה והמשך המוזיקה, כפתור לחיבור הסמארטפון ובמקרה והרמקול לא מספיק חזק, על ידי לחיצה על כפתור ייעודי ניתן לחבר רמקולים נוספים. בצדי הרמקול יש חיבורים לרצועת כתף המגיעה במארז, כך שאת הרמקול, השוקל 2.1 קילוגרמים, תוכלו לסחוב על הכתף או להניח אותו על ענף בזמן הפיקניק.

JBL הרכיבו רמקול נייד משוכלל, וניכר שבחברה למדו כמה לקחים מטעויות העבר. החלק המעניין בגאדג'ט הן שתי כניסותUSB הממוקמות בחלק האחורי ומוגנות באמצעות רוכסן. הרוכסן לא נמצא שם במקרה; הרמקול עמיד בפני נתזי מים וכל עוד לא תטבלו אותו בבריכה, תוכלו לקחת אותו ללא חשש לשפת הים או לטיול בנחל

רמקול JBL אקסטרים.
מושלם לאירועים חברתיים של כמה עשרות אנשים.

סוללה העוצמתית, בנפח של 10,000 מיליאמפר-שעה, מעניקה כ-15 שעות האזנה, ותוכלו אפילו לטעון באמצעות הרמקול את הסמארטפון שלכם אם לא תחששו להישאר נטולי מוזיקה ברקע. לצד שקעי ה-USB נמצא שקע הטעינה ושקע אוזניות רגיל (AUX).

הסינכרון בין הסמארטפון או המחשב לרמקול פשוט מאוד וכל מה שצריך לעשות זה להדליק אותו לפתוח את הגדרות הבלוטות'. טווח החיבור רחוק מאוד ובמבחנים שלנו הצלחנו להתרחק כ-15 מטרים בשטח פתוח מהרמקול שהמשיך לנגן ללא הפרעות. כמו כן, הסוללה נטענת תוך 3.5 שעות כך שיחס הטעינה/עבודה לא רע בכלל. למרבה הצער, חיווי הסוללה מתקבל רק באמצעות ארבע נורות הנמצאות בחלקו התחתון של הרמקול.

אבל השאלה החשובה ביותר היא כמובן לא עד כמה יפה הרמקול אלא איך איכות הסאונד? הצלילים המופקים באמצעות הרמקול מדויקים ונקיים להפליא, גם מחוץ לבית. הודות לבסים, הממוקמים בצדי הרמקול, גם סגנונות כמו רוק ומטאל נשמעים מצוין וניכר שעוצמת הבס לא הכבידה על המוזיקה. גם בסגנון מתחכם יותר כמו ג'אז, האודיו היה מדויק ונקי. הופתענו לגלות שבעוצמות הגבוהות ביותר, האיכות לא ירדה והרמקול המשיך לנגן ולהפיק מוזיקה באיכות אליה התרגלנו. JBL שילבה בתוך הרמקול מיקרופון המנטרל רעשים וכשקיבלנו שיחה, הצלחנו אפילו לשוחח מבלי להישמע כאילו אנחנו מדברים באמצעות רמקול ענק.

כאמור, במשקל של 2.1 קילוגרמים ובאורך של 12.6 סנטימטרים, הרמקול הזה הוא לא עוד רמקול שאפשר לזרוק בתיק ולהמשיך את היום. באמצעותו תוכלו להרים מסיבה קטנה או אירוע של כמה עשרות אנשים ואם יש לכם כמה כאלה תוכלו לסנכרן אותם למערכת שמע היקפית ניידת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלק האחורי - מוגן גם מפני מים./מערכת וואלה!, צילום מסך

השורה התחתונה

הרמקול של JBL פשוט כיף לשימוש, ואם תרכשו אותו תרצו לעשות איתו כמה שיותר מסיבות קטנות או פיקניקים, או לפחות תתנדבו להיות אחראיים על המוזיקה בכל אירוע של חברים - העיקר להוציא אותו מהבית ולהפגין את העוצמה שלו.

החיבור באמצעות הבלוטות' היה מהיר ופשוט וגם הטווח בין הרמקול לסמארטפון היו מהגדולים שראינו ברמקול נייד. למרות שחשבנו בהתחלה כי הרצועה המגיעה עם הרמקול מיותרת, גילינו במהרה כי היא עושה את העבודה ונוחה מאוד בעת ניוד הרמקול. הרמקול מצליח להפיק צלילים איכותיים והוא גם נראה יוקרתי תודות לשימוש בחומרים ברמה גבוהה.

הודות לסוללה העצומה תוכלו להרעיש לשכנים עד השעות הקטנות של הלילה וגם לטעון את הסמארטפון במקביל אם יש צורך. עם זאת, חיווי הסוללה הפריע לנו מאוד שכן ארבע נורות הלד לא מספקות מידע מדויק.

אם אתם מחפשים רמקול איכותי לאירועים פרטיים, וגם אחד שיעניק לכם שקט נפשי על שפת הים או בבריכה, מחירו של הרמקול עומד על כ-1,399 שקלים ברשת באג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully