וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגיעו לרשימת כל הלייקים שאי פעם נתתם בפייסבוק

10.6.2016 / 6:48

חלוקת לייקים ברשת החברתית הפכה להיות עניין שגרתי ורובנו לא מתעכבים עליהם יותר מדי. אבל כמה פעמים רציתם לחזור לפוסט, תמונה או לינק שנתתם להם לייק ונעלמו מהפיד?

פייסבוק. ShutterStock
כמה קליקים ויש לכם ארכיון מיומכם הראשון בפייסבוק./ShutterStock

הרשת החברתית רוצה שנמשיך לגלול את הפיד, שניתן הרבה לייקים, שנשתף את כל מה שאנחנו אוהבים ושלא נעז לגלוש לאתרים אחרים. אבל בזכות המנגנון הזה, שדואג לשאוב אותנו פנימה, אנחנו הרבה פעמים נותנים לייק ולא זוכרים למי נתנו, מה היה יש בדיוק או איך מגיעים לפוסט הזה שוב? בדיוק בשביל הרגעים האלה קבלו טיפ קטן שיסייע לכם לראות את רשימת כל הלייקים שאי פעם נתתם.

כנסו לפרופיל הפייסבוק שלכם ושם אתרו בחלק התחתון של תמונת הקאבר, בצד השני שלא מכוסה על ידי תמונת הפרופיל שלכם, את הלחצן שרשום עליו View Activity Log. לאחר שתלחצו עליו תראו רישום של כל הפעילות שלכם בפייסבוק, מהתמונות שפרסמתם ועד השיתופים שלכם. בצד תמצאו סרגל פילטרים, לחצו על Likes והרשימה שתתקבל מכילה את כל הלייקים שאי פעם חילקתם.

זה יכול לסייע אם תצטרכו להעלים ראיות עם תחילת עבודה חדשה, או פשוט להיזכר בנוסטלגיה בכל הפוסטים והתמונות שאהבתם. או כמו במקרים רבים, כדי להיזכר במשהו שאהבתם, לייקקתם ולא הצלחתם להיזכר איפה זה כדי לשלוח לחבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחצו על View Activity Log ואז על Likes בתפריט הצד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully