וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו חשפה את סמארטפון המציאות הרבודה הראשון בעולם

13.6.2016 / 9:40

שימוש אחד במכשיר הזה, למשל, יכול להיות סקירה של הבית שלכם עם ריהוט חדש, לפני שבכלל רכשתם אותו, או צפייה בדינוזאור בכיתה בגודל מלא. וזה רק קצה הקרחון של מה שאפשר לעשות עם פרויקט טנגו

יח"צ - חד פעמי

בסוף השבוע חשפה ענקית המחשוב הסינית, לנובו, את ה-PHAB2 Pro - הסמרטפון החכם הראשון מבוסס טכנולוגיית טנגו (Tango) המאפשרת חווית מציאות רבודה (AR). בשונה מסמארטפונים אחרים, PHAB2 Pro מכיל מערך חיישנים ותוכנה ייעודית מבית גוגל שחשה וממפה את סביבותו של המכשיר, ומאפשרת למשתמש לחוות ווית מציאות רבודה. באמצעות שימוש באפליקציות מציאות רבודה תלמידים יוכלו, למשל, למקם בכיתות הלימוד שלהם דינוזאורים וירטואליים בקנה מידה מדויק ולהעשיר את תהליך הלימוד באמצעות שכבות מציאות רבודה שידגימו את גודלה של החיה הנכחדת.

המשתמשים יוכלו להיעזר ב-PHAB2 Pro כדי לעצב מחדש את הבית מבלי להזיז באמת את הרהיטים, לראות איך ייראה המטבח החדש מבלי להתקין אותו וחוויות משחק במציאות רבודה יאפשרו לשחק, למשל, בדומינו וירטואלי על שולחן המטבח, לגדל גור דיגיטלי בחדר השינה ולהילחם בנחילי חייזרים הפולשים לבית, מבטיחים בחברה.

בעזרת טכנולוגיית טנגו יוכל ה-PHAB2 Pro לשנות את הדרך בה אנשים חושבים על מיפוי שטחים בתוך בניינים, ובאופן כללי אפשר להגיד שהגבול בין מה שקיים במציאות למה שקיים במציאות הווירטואלית מטשטש עם הטכנולוגיה הזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפשרויות באמת כמעט לא מוגבלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

"רצינו לקחת קונספט מדהים ולהפוך אותו למכשיר נייד מסחרי מציאותי", אמר ג'ף מרדית', סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת מחשוב האנדרואיד והכרום בלנובו. "מהרגע שראינו את טנגו ידענו שמדובר במשהו שהשימוש בו יכול להתפשט, בדומה ל-GPS. עם זאת, בכדי להפוך את PHAB2 Pro למשנה משחק אמיתי, פיתחנו אותו במחיר שווה לכל כיס לטובת צרכני המיינסטרים, וכך אנו מספקים לא רק סמרטפון בחוד החנית של הטכנולוגיה, אלא גם מכשיר פנטסטי בכל היבט, ואנו הראשונים להגיע לשוק עם מכשיר כזה".

שלוש טכנולוגיות עומדות בבסיס הפיתוח הזה: מעקב תנועה, תפיסת עומק ולימוד השטח. המכשיר מסוגל להבין וליצור ויזואליזציה של הסביבה והעצמים שמקיפים אותו באמצעות חיישנים שמבצעים יותר מ-250,000 מדידות בשנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפרט עצמו לא רע בכלל./מערכת וואלה!, צילום מסך

ואיך המכשיר עצמו?

יכולות טנגו אמנם הופכות את PHAB2 Pro לייחודי, אבל המכשיר מכי גם מפרט מרשים לשימושים היותר שגרתיים. יש לו מסך ענק בגודל 6.4 אינץ', הוא מצויד בשבב סנאפדרגון 652 של קוולקום, מעבד מתומן-ליבות (ארבע 1.8 גיגה-הרץ וארבע 1.4 גיגה-הרץ), 4 גיגה של זיכרון RAM, סוללה גדולה בנפח 4,050 מיליאמפר-שעה, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. הוא מגיע עם 64 גיגה פנימי לאחסון ומצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה וקישוריות דור רביעי.

שלושה מיקרופונים מספקים לכידה מרחבית עם הפחתת רעשים. ה-PHAB2 Pro כולל את טכנולוגיית Dolby Audio Capture 5.1 עם יכולות Dolby Atmos המציעות איכות קול ברמה גבוהה. עם Dolby Audio Capture 5.1 מאפשר חווית קול היקפית.

PHAB2 של לנובו יהיה זמין לרכישה בעולם מחודש אוגוסט השנה ומחירו יחל ב-499 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם המחיר בהתאם לציפיות מהמכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully