וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר הזה יחליף את היסטוריית החיפושים שלכם בקליק אחד

אילן גלר

15.6.2016 / 5:54

אם גם אתם חוששים שלגוגל יש יותר מדי מידע עליכם, ותהיו מעוניינים לבלבל את אלגוריתם התאמת הפרסומות שלהם, האתר הזה מציע להריץ עבורכם חיפושים אקראיים רבים שיטשטשו את הזהות שלכם. ואולי גם ימנעו מכם להיכנס לארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתפלאו אם ידפקו לכם על הדלת אחרי שחיפשתם איך להטביע את השכנים או משהו כזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשים רבים בוודאי מודעים לכך שענקית החיפוש גוגל שומרת את היסטוריית החיפושים של משתמשיה, במטרה להתאים להם פרסומות שיעניינו אותם יותר (ולהעלות את הסיכוי שיקליקו עליהן). החברה מתחייבת למחוק את היסטוריית החיפושים הזו אם תבקשו לעשות זאת דרך הגדרות הפרטיות שלה, אך אם אינכם סומכים עליה תוכלו לנסות כלי חדש ומקורי שישמיד את ההיסטוריה שלכם - על ידי סדרה של חיפושים שיבלבלו כהוגן את האלגוריתם של גוגל.

Ruin My Search History ("הרוס את היסטוריית החיפושים שלי") יפעיל, לאחר הקלקה אחת, סדרה של חיפושים הנעים בין המוזר למסוכן, הכל מחיפוש אחר שאלות מרתקות כדוגמת "למה הקקי שלי לא שטוח" ו"למה אני נמשך לאימא שלי" ועד חיפושים אחר "טיסות זולות לסוריה" או "טופס הרשמה לארגון דאעש". כל החיפושים הללו ירשמו כמובן בהיסטוריית החיפושים שלכם ויטשטשו את החיפושים האמיתיים שלכם.

המטרה של האתר הזה כפולה: החיפושים הביזאריים יגרמו לפרופיל המשתמש שלכם להיראות מאוד לא אטרקטיבי למפרסמים פוטנציאליים, ובנוסף רשויות מודיעין כדוגמת ה-NSA יתקשו לנתח מידע על איומים פוטנציאליים אם היסטוריית החיפוש של מאות אלפי גולשים תמימים תכיל לפתע ביטויים מסוכנים.

כמובן שאיש לא מבטיח כי חיפושים אחר הוראות להרכבת פצצה, או הצטרפות לארגון טרור, לא יביאו לביקור אישי מצד השלטונות, כפי שקרה בעבר ועדיין קורה בארה"ב, במסגרת תכניות פדרליות רבות המנטרות את כל התקשורת הדיגיטלית במדינה. בישראל כנראה שלא ידפקו לכם בדלת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבלבל את האויב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully