וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש לכולם: תמונות ב-360 מעלות ישירות בפיד של פייסבוק

אילן גלר

14.6.2016 / 6:00

אם עד היום הרגילו אותנו לגלול בפיד מלמעלה למטה, כעת מאפשרת פייסבוק להעלות תמונות פנורמה ולגלול אותן גם לצדדים. הפיצ'ר החדש זמין כבר לכל המשתמשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעכשיו תמונות בפייסבוק גוללים גם לצדדים./מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק ממשיכה לנסות ולקדם את טכנולוגיית המציאות המדומה (VR), לאחר שכבר השקיעה מיליארדים ברכישת חברות הפועלות בתחום. הצעד הבא, שכבר זמין, הוא פתיחת האפשרות להעלות תמונות שצולמו ב-360 מעלות לכלל המשתמשים, וצפייה בהן בפיד באתר ובאפליקציות הניידות.

תמונת 360 מעלות ניתנת לצילום באמצעות מכשיר ייעודי בעל כמה עדשות, או באמצעות חיבור כמה תמונות זו לזו, כתמונת פנורמה. בסמארטפונים רבים ממשק הצילום תומך באופציה הזו ומציע אפשרות לצלם פנורמות יפות בקלות.

פייסבוק אינה מאפשרת צילום של תמונה כזו דרך האפליקציה שלה, אך היא מציעה למשתמשים לצלם אותן דרך אפליקציות חיצוניות. תוכלו למצוא אחת כזו על ידי חיפוש המילים "360 Photo" בחנות האפליקציות של גוגל או אפל.

חידוש נוסף הוא אפשרות לצפייה בתמונות 360 דרך חומרה ייעודית, אבל גם באמצעות גלילה של התמונה לצדדים עם העכבר או האצבע. בפייסבוק מקווים כנראה לסקרן כמות גדולה ככל האפשר של משתמשים על מנת שאלו ישקיעו במשקפי מציאות מדומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחצים על התמונה ומזיזים את המכשיר לצדדים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully