וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: האקס-בוקס הקטן והדק ביותר אי-פעם

15.6.2016 / 6:12

במסגרת תערוכת הגיימינג והמשחקים, E3, בלוס אנג'לס חשפה ענקית המחשוב את מוצרי הגיימינג החדשים שלה. החידושים כוללים תמיכה ברזולוציית 4K ועיצובים קומפקטיים יותר

יח"צ - חד פעמי

תערוכת הגיימינג והמשחקים, E3, נפתחה אתמול בלוס אנג'לס במהלכה כינסה מיקרוסופט מסיבת עיתונאים ובה הכריזה על מוצרים וחידושים בתחום הגיימינג. באותה תערוכה נראה כי החברות ששולטות בתחום, סוני ומיקרוסופט, מתנגחות זו בזו ורגע לפני שסוני קיימה את מסיבת העיתונאים שלה, שם נחשפו התוכניות העתידיות שלה, מיקרוסופט דאגה להקדים את סוני.

המוצר הראשון אותו חשפה מיקרוסופט היה Xbox One S שיהיה זמין בחנויות כבר בחודש אוגוסט. מדובר בקונסלת המשחקים הקטנה והדקה ביותר שהציגה מיקרוסופט אי-פעם. היא כוללת דיסק קשיח בנפח 2 טרה (2,000 גיגה) ותמיכה ברזולוציית 4K.

למעשה, התמיכה בתצוגה הסופר-איכותית מאפשרת לנגן סרטים ב-4K אך לא לשחק משחקים באותה רזולוציה, שכן הכרטיס גרפי של האקסבוקס לא תומך בכך. ה-S מגיע עם שלטים בעלי טווח גדול יותר ושנאי הקונסולה הוכנס פנימה. מחירו של ה-S בגרסת ה-500 גיגה עומד על 299 דולרים בעוד שגרסת השני טרה תעלה כ-399 דולרים.

אקס בוקס וואן.
קום וחכם. אקס-בוקס וואן אס.

אך זוהי לא גולת הכותרת של ההכרזה של מיקרוסופט. במסיבת העיתונאים, הכריזה על פרויקט Scorpio - הקונסולה המתקדמת והחזקה ביותר שנבנתה עד כה. לפי החברה היא כוללת מעבד גרפי עוצמתי שתומך במשחקי 4K ומציאות מדומה. במיקרוסופט ציינו כי ניתן יהיה להשוות את הביצועים של הקונסולה לביצועים של מחשבי הגיימינג.

במיקרוסופט דאגו לא לאכזב את המשתמשים שכן גם בקונסולה החדשה, משחקים מ-Xbox One יעבדו בצורה מלאה. נכון, יכולות המשחק יהיו מתקדמות יותר, אך המשחקים יעבדו כמו שצריך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully