וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואן פלוס 3 הושק בעולם: מכשיר עוצמתי במחיר רצפה

15.6.2016 / 8:19

עם 6 גיגה זיכרון RAM, שבב סנאפדרגון 820 של קוולקום, מארז מתכת דקיק, מערך צילום משוכלל וטכנולוגית טעינה מהירה, אין ספק שמדובר במכשיר שנותן פייט ואולי אפילו עוקף על הנייר את מכשירי הדגל של היצרניות הגדולות

יח"צ - חד פעמי

בעוד שה-OnePlus 2 התקשה לשחזר את ההצלחה הגדולה לה זכה הדגם הראשון, בחברת OnePlus מנסים שוב לתת פייט למכשירי הדגל עם מכשיר זול יחסית בעל מפרט מכובד - שילוב שהפך לסימן ההיכר של היצרנית הסינית הקטנה.

OnePlus 3, מכשיר הדגל החדש של החברה, הושק אתמול. המכשיר משלב את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצד עיצוב יוקרתי ובעיקר חווית משתמש טובה יותר שמתחילה החל מהקניה. OP3 הוא מכשיר הדגל הראשון שהחברה משיקה הניתן לרכישה ללא הזמנה מוקדמת. "אנחנו יודעים שהסמארטפון הטוב ביותר הוא זה שיעבוד בדיוק כמו שאתם רוצים", אמר פיט לאו, מייסד ומנכ"ל OnePlus.

ל- OP3 מארז מתכתי וטכנולוגיות חדשות כמו טעינת Dash המעניקה אחרי חצי שעת טעינה יום שלם של עבודה (יותר מ-60 אחוזי סוללה). טכנולוגיית הטעינה המהירה של וואן פלוס שונה משאר הטכנולוגיות, כך אומרים בחברה. סוללת ה-3,000 מיליאמפר-שעה נטענת גם כשאתם צופים בווידאו או מבצעים פעולות המכבידות על המכשיר.

וואן פלוס 3.
דקיק ועוצמתי. וואן פלוס 3.

עוביו של הוואן פלוס 3 7.3 מילימטרים, מה שהופך אותו לאחד ממכשירי הדגל הדקים ביותר. יש לו מסךAMOLED בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית Full HD. הודות למסך ה-AMOLED, בחברה מציינים כי הוא מציג צבעים אמיתיים יותר מבעבר, גם מול אור השמש וזאת הודות לשכבה הכפולה המגינה על המסך.

בפנים ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 820המתקדמת של קוולקום ומעבד מרובע-ליבות (שתיים של 2.15 גיגה-הרץ ושתיים של 1.6 גיגה-הרץ). לדברי החברה, המכשיר החדש מהיר בכ-35 אחוזים מהדגם הקודם וכוח העיבוד הגרפי שלו גדל בכ-40 אחוזים. הוא מגיע עם 6 גיגה זיכרון RAM מסוג LPDDR 4 החדש. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

מקדימה ניתן למצוא קורא טביעות אצבע משופר, המסוגל לפתוח את המכשיר ממצב שינה תוך 0.3 שניות. גם מערך הצילום השתדרג וכולל מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית ומצלמת 16 מגה פיקסל אחורית עם מייצב תמונה אופטי ומייצב תמונה אלקטרוני, המצמצם את הטשטוש בתמונה ומבטיח כי התמונות יצאו טובות כמתוכנן. חובבי הצילום ישמחו לגלות שהמכשיר מצויד בתוכנה שכוללת מצב ידני המאפשר ליהנות מחווית צילום הדומה ל-DSLR, לרבות תמיכה בקבצי RAW.

הוואן פלוס 3 זמין כבר עכשיו לרכישה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. מחירו ממשיך להיות אטרקטיבי ובארה"ב ניתן לרכוש אותו בכ-399 דולרים בלבד (לפני מיסים) - שזה כ-1,550 שקלים; באנגליה הוא עולה 309 ליש"ט ובשאר אירופה 399 אירו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully