וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא אשכרה מרוויחה כסף מלמרוח את הפרצוף על לחם

אילן גלר

16.6.2016 / 5:39

"משמח אותי לחשוב שסרטונים כאלו יכולים לעודד מישהו, שעובר עליו יום רע", אומרת כוכבת האינסטגרם, שתחביבה לגעת באוכל גם תרם מאות דולרים לחשבון הבנק שלה

צילום מסך

זה נשמע מטורף אבל לפי הדיווחים ברשת, זה אמיתי לגמרי: עשרות אלפי אנשים עוקבים מדי יום אחרי חשבון האינסטגרם breadfaceblod, המוקדש כולו לבחורה שמורחת את פרצופה על פרוסות לחם. סוגי הלחמים משתנים, אך כל הסרטונים זהים לחלוטין באופיים - הבחורה האנונימית מחייכת לכמה שניות, ואז מיד מטביעה את פרצופה בפרוסת הלחם המונחת על השולחן מולה.

למה היא עושה את זה? לכוכבת הסרטונים, השומרת באדיקות על אנונימיות למרות הקהילה הגדולה שאספה סביבה, יש הסבר פשוט - תמיד היה לה חשק לגעת באוכל שלה. "כשהייתי מספרת על זה לחברים, הם היו צוחקים עליי, ולכן החלטתי להצחיק גם אנשים אחרים", היא אומרת. "משמח אותי לחשוב שסרטונים כאלו יכולים לעודד מישהו, שעובר עליו יום רע".

מה שהתחיל בתור תחביב משעשע הפך לפרנסה. מתברר שבין עשרות אלפי הצופים בסרטונים, יש גם כאלו הבוחרים להביע את הערכתם במשלוח מתנות והעברות בנקאיות של כסף. "יש שבועות שבהם איני מרוויחה דבר, ושבועות אחרים שבהם שולחים לי מאות דולרים", מספרת הכוכבת. "אני שמחה לקבל כל סכום".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully