וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אפשר לקבל SMS במסנג'ר של פייסבוק

אילן גלר

16.6.2016 / 9:03

אפליקציית המסרים של פייסבוק מאפשרת להשתמש בה כדי לקבל ולשלוח גם את המסרונים הוותיקים. הרשת החברתית מבטיחה שאלו לא יעברו דרך שרתיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינוי קל בהגדרות וכל ההודעות שלכם יגיעו לאותו המקום./מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק רוצה להפוך את אפליקציית המסנג'ר שלה לאפליקציה האחת והיחידה בה תבחרו להשתמש בעת משלוח וקבלת הודעות. לצורך כך מציגה החברה אפשרות חדשה למשלוח וקבלת מסרוני SMS ישירות למסך המסנג'ר. כדי להפעיל א הפיצ'ר עליכם להיכנס לתפריט ההגדרות של האפליקציה, לבחור באפשרות SMS, ולאחר מכן לבחור במסנג'ר כברירת המחדל להודעות טקסט (Default SMS App).

חלק מכם בוודאי זוכרים כי פייסבוק ניסתה כבר לשלב מסרונים באפליקציית המסנג'ר בשלהי שנת 2012, אך בגלגולה הקודם התוצאה הייתה ממשק מבלבל וביקורות קוטלות שהבריחו את המשתמשים. הפעם הפתרון אותו מציעה פייסבוק הרבה יותר נוח: הודעות המסנג'ר והסמסים מופרדים באופן ברור, וממשק ההודעות מאפשר לשלוח תמונות, סרטונים, וגם סטיקרים ואימוג'י. בנוסף, פייסבוק מתחייבת כי הסמסים שלכם לא יעברו בשום שלב דרכה.

שינוי נוסף שערכה החברה מאז אותו ניסוי כושל בשנת 2012 הוא שכיום כמות ההודעות הנשלחת דרך האפליקציות של פייסבוק - מסנג'ר ו-Whatsapp - עולה פי כמה על כמות הודעות הסמס הנשלחות במקביל. בפייסבוק מדווחים על יותר מ-60 מיליארד הודעות בהן החברה מטפלת מדי יום, כך שייתכן כי הפעם פייסבוק דווקא עושה מחווה לרשתות הסלולר בכך שהיא מזכירה למשתמשים את קיומו של שירות הודעות הטקסט הוותיק, ולא להיפך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם תהיה הפרדה ברורה יותר, לדברי החברה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully