וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם להם מגיע: אתר פורנו מציג - "סרטי סקס לעיוורים"

19.6.2016 / 8:07

אתר "pornhub" החליט להרחיב את קהל היעד של הסרטונים הגרפיים שלו והשיק קטגוריה בשם "סרטונים מפורטים" המיועדת לעיוורים ולקויי ראיה. קול נשי יתאר את העלילה בסרטון כולל תפאורה, לבוש ותנוחות וכך יעצים את דמיונם של העיוורים

PORNHUB

בעולם יש יותר מ-285 מיליון עיוורים או לקויי ראיה, אך מעט מדי אתרי פורנו המאפשרים להם ליהנות מהאומנות המהוללת. למרבה המזל אתר "pornhub" הרים את ההכפפה ויצר למענם קטגוריה ייחודית בשם "וידאו מתואר", שמוסיף משפטים ציורים לעלילה המרתקת על המסך.

קול נשי מתאר לפרטי פרטים את התפאורה, השחקנים והתנוחות שמופיעים על המסך לטובת אלו שראייתם מוגבלת. למשל, סרטון אחד מתחיל בתיאור הבא: "אישה לבנה בחליפה אדומה זולה למראה יושבת לצד גבר לבן וגבוה בגיל העמידה שלובש חולצה לבנה, חליפה אפורה ועניבת פסים אדומה". מכאן התיאורים רק הופכים ללוהטים יותר.

עד כה נכללים בקטגוריה 50 סרטונים, שנבחרו כפופולארים ביותר בקטגוריות כגון: סטרייטים, ידידותי לנשים, הומואים ובי-סקסואלים.

פורנו לעיוורים. purnhub, צילום מסך
"בחורה בשמלה כחולה יושבת ברכב ושולחת מבט מפתה לנהג"/צילום מסך, purnhub

סגן נשיא האתר קורי פרייס, אמר שהז'אנר החדש הופך את האתר לנגיש יותר לאלו שלא יכלו להנות ממנו בצורה אחרת. "זאת הדרך שלנו לתת בחזרה ואנחנו נרגשים לשמוע את התגובות", סיפר. "עם יותר מ-60 מיליון מבקרים באתר שלנו מדי יום אנחנו מרגישים שזה חשוב להנגיש את עצמנו ללקויי ראיה מסביב לעולם".

לדברי פרייס, הוספת התיאור לסרטונים היה מאתגר: "השקענו מאמץ ניכר כדי שהסרטונים יהיו כמה שיותר מפורטים. עם זאת היינו צריכים גם להשאיר מקום לקולות והצלילים מהסרטון המקורי ואז שהכול יתחבר באופן מושלם".

"הסרטונים המתוארים" אמנם מיועדים לעיוורים אך פרייס חושד שהם קורצים לעוד קהלים. "אי אפשר לדעת אם אנשים יאהבו אותם יותר מהסרטונים המקוריים אבל יתכן מאד שכן".

עוד באותו נושא

מה קטגוריות הפורנו המועדפות בכל מדינה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully