וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלנו מומחה: שלושה לפטופים מומלצים עד 4,500 שקלים

19.6.2016 / 8:11

בטווח המחירים הבינוני תמצאו לא מעט לפטופים משוכללים שיבצעו כל משימה שתיתנו להם, מבלי לגמגם. אם השימוש שלכם במחשב הוא קצת מעבר לבסיסי, קבלו שלוש המלצות מפי המומחה שלנו

צילום מסך

(בסרטון: כך תתקינו ותגדירו ווינדוס 10 במחשב חדש(

הצניחה במכירות המחשבים האישיים הביאה לירידת מחירים משמעותית בשנים האחרונות. הודות למחיר האטרקטיבי, והזמינות שהם מציעים, משתמשים רבים מעדיפים לרכוש מחשב נייד על פני מחשב אישי נייח.

בשבוע שעבר המלצנו לכם על שלושה לפטופים עד 2,500 שקלים, המיועדים בעיקר למשתמשים בסיסיים, אבל אם הצורך שלכם מסתכם בקצת יותר מגלישה ברשת, ועבודה על מסמכים, ואתם צריכים מחשב שיחזיק מעמד שעות ארוכות עם כמה תוכנות פתוחות ברקע, מבלי לגמגם, קבלו שלוש המלצות ללפטופים עד 4,500 שקלים.

בכיסא המומחה שלנו שוב יושב רהב רוזנברג, מנהל תחום המחשוב בחברת nsfoucus, המתמחה באבטחת מידע ומונה למעלה מ-2,500 עובדים. רהב גם מסייע לאלפי גולשים בפייסבוק למצוא את החומרה המתאימה להם בקבוצה שהוא הקים.

לדברי רהב, בטווח המחירים הזה לא תתקשו להשיג מחשב עם אחריות שכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח, אז אין סיבה להתפשר על זה. לאחר שרכשתם את המחשב, חשוב לשמור עליו מעודכן, מאובטח עם אנטי-וירוס וגם לשמור עליו מפני נפילות, זעזועים או מכות כמובן. ואם קרה משהו, שלחו את המחשב שלכם רק למעבדה רשמית.

מקלדת. ShutterStock
לפטופ בטווח מחירים בינוני - לא מחשב גיימינג, אבל גם לא מחשב בסיסי./ShutterStock

Dell Inspiron 5459 IN-RD33-9241

Dell היא אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום המחשוב וגם נחשבת לאחת האיכותיות. הלפטופ הזה מתוצרתה מגיע עם מסך בגודל 14 אינץ', מעבד Core i5 מהדור השישי במהירות של 2.4 גיגה-הרץ, 8 גיגה זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח 1 טרה-בייט.

המחשב כולל כונן דיסקים וכרטיס מסך מסדרת Radeon מדגם R5 M335 של חברת AMD. כרטיס המסך יאפשר לכם להשתמש בתוכנות עריכה בסיסיות עם אפשרות למשחקים הדורשים ביצועים גרפיים בינוניים. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 ואחריות יצרן לשלוש שנים. מחירו כ-3,020 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים גם למשחקים הדורשים ביצועים גרפיים בינוניים./מערכת וואלה!, צילום מסך

Lenovo IdeaPad 500s 14 80Q30099IV

לחברת לנובו יש היצע מרשים של לפטופים המיועדים עבור כל הקהלים. ה-IdeaPad 500S מגיע בגרסה הזו עם מעבד Core i7 מהדור השישי של אינטל, 8 גיגה זיכרון RAM וכונן קשיח SSD בנפח 256 גיגה. ההארד דיסק הזה לא מכיל רכיבים נעים בשונה מכוננים קשיחים רגילים והוא מציע מהירות גבוהה במיוחד.

למחשב מסך בגודל 14 אינץ' עם ציפוי Anti Glare כך שניתן לעבוד איתו גם בחשיפה ישירה לשמש. בפנים תוכלו למצוא גם כרטיס מסך של Nvidia מדגם GeForce GT 940M שמאפשר עריכה גרפית בתוכנות כמו פרימייר ופוטושופ. מחירו כ-3,749 שקלים והוא מגיע עם שנה אחריות כולל איסוף והחזרה מהבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לעבוד איתו גם מול שמש ישירה./מערכת וואלה!, צילום מסך

Lenovo IdeaPad 700-15

הדגם הזה של לנובו מגיע עם מסך LED בתצוגת IPS בגודל 15.6 אינץ' וברזולוציית Full HD. הוא כולל מעבד Core i7 עוצמתי מהדור השישי. המעבד הזה מכיל ארבע ליבות והוא מתאים לביצועים גבוהים.

המחשב שוקל 2.3 קילוגרמים ובפנים תמצאו כונן קשיח SSD בנפח 256 גיגה, 8 גיגה זיכרון RAM וכרטיס מסך של חברת Nvidia מדגם GeForce GTX 950M באמצעותו תוכלו לשחק במשחקים עם גרפיקה בינונית, לערוך בפוטושופ ואפילו לשרטט באמצעות תוכנות כמו אוטוקאד. מחירו כ-4,390 שקלים והוא מגיע עם שנה אחריות. ניתן לשדרג את האחריות בתוספת של 240 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותאם לביצועים ברמה גבוהה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully