וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש? יצאה גרסה חדשה למסנג'ר של פייסבוק

אילן גלר

20.6.2016 / 4:40

במטרה לעודד את המשתמשים להשתמש באפליקציית המסרים המידיים שלה, הרשת החברתית הוסיפה עמוד בית דינמי שיעדכן אתכם למי יש יומולדת, מי החברים שאתם משוחחים איתם לרוב ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה החדשה תנסה לעודד אתכם ליצור יותר קשר עם חברים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שסגרה בפני המשתמשים את כל האפשרויות להשתמש בשירות המסנג'ר, ללא האפליקציה הייעודית למכשירי סמארטפון, מציגה פייסבוק גרסה חדשה של האפליקציה הכוללת שדרוג משמעותי: מסך בית חדש לגמרי, שמטרתו לעודד אתכם לשוחח עם חברים, ואולי אפילו לחסוך לכם ביקור באתר פייסבוק עצמו.

מסך הבית, בגרסה העדכנית, יציג בפניכם את אנשי הקשר שאיתם אתם מרבים לשוחח בשורה הראשונה, לצד ההודעות האחרונות ששלחתם. תחת אלו, יעדכן אתכם מסנג'ר אילו מחבריכם חוגגים יום-הולדת היום, כדי שתוכלו לברך אותם ללא דיחוי. בתחתית עמוד הבית המחודש תופיע רשימת האנשים המחוברים לשירות באותו רגע, עם סימן ירוק ליד שמם.

בעוד שמטרת כל העדכונים הללו היא כמובן לגרום לכם לשלוח יותר הודעות, הרי שלפחות בחלק מהמקרים - בוודאי בכל הנוגע לימי הולדת - השינוי הזה כאמור עשוי להוביל לפחות ביקורים באפליקציה הראשית של פייסבוק לטובת אפליקציית המסנג'ר.

לרשת החברתית זה כנראה מסתדר, שכן החברה מעוניינת להגדיל במידת האפשר את כמות האינטראקציות שלכם עם חברים ברשת, לא משנה דרך איזו אפליקציה תבחרו לעשות זאת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראה עמוד הבית החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully