וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר רשת חדש לאבות: כמה צ'יריוס אפשר לערום על התינוק הישן?

אילן גלר

20.6.2016 / 7:02

זו אמנם לא הורות טובה לפי הספר, אבל אין ספק שהטרנד הזה תפס תאוצה במהירות ברשת. תמונות רבות מועלות לרשתות החברתיות על ידי אבות, שמשתתפים באתגר, והשיא עומד כרגע על 17 צ'יריוס במגדל אחד

מערכת וואלה!

כפי שכל הורה טרי יספר לכם, חיי המשפחה מורכבים מהרבה רגעים של שמחה וצחוק, וגם מרגעים, ובכן, משעממים למדי. תינוק שזה עתה נולד מבלה את רוב זמנו בשינה עמוקה, ולהורים לא נותר אלא להשגיח מהצד ולהמתין בסבלנות לרגע שבו העולל שוב יזדקק לשירותיהם. בדיוק עבור אותם רגעים נולד אתגר הרשת החדש, שהחל באתר הבלוגים Life of Dad והתפשט משם לכל הרשת.

רוצים להשתתף? המשימה פשוטה: עליכם לנצל את רגעי השינה של התינוק בכדי להניח עליו כמה שיותר דגני בוקר עגולים מסוג "צ'יריוס", זה על זה, ליצירת מגדל אחד גבוה ויציב. רמאויות שונות, כגון הצבת קופסת הקורנפלקס כולה על התינוק, אומנם משעשעות אך לא מתקבלות לאתגר, וכך גם משתתפים המניחים את הצ'יריוס דווקא על חיית המחמד שלהם.

אם אתם סקרנים לדעת כמה צ'יריוס אפשר להניח על תינוק מבלי שיתעורר ויפיל את המגדל כולו, השיא הנוכחי עומד על 17 צ'יריוס במגדל אחד, או 18 כשהם מפוצלים לשלושה מגדלים שונים. אל תזלזלו במספרים הללו - נדרשת מידה אדירה של ריכוז, עדינות ויציבות בכדי להניח כל כך הרבה צ'יריוס זה על זה מבלי להפיל אותם או לגרום לתינוק לזוז.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully