וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מותחת: השם הרשמי של אנדרואיד N יהיה ניימי מקניימפייס?

אילן גלר

23.6.2016 / 7:20

למרות שאנדרואיד 6.0 מרשמלו מותקן רק אצל 10 אחוזים ממשתמשי מערכת ההפעלה, גוגל עומדת להשיק בעוד כמה חודשים את הגרסה הבאה - אנדרואיד 7.0. ובעוד העולם תוהה איך היא תיקרא, בגוגל החליטו למתוח את המשתמשים

ל-Android N, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הפופולרית מבית גוגל, עדיין אין שם רשמי. אולם כשמקליקים מספר פעמים על שם הגרסה בתפריט ה-Settings במהדורת הניסוי הנוכחית, המספר מתחלף בשם המטופש Namy McNameface.

זו, כמובן, קריצה מצד גוגל לפיאסקו שאותו עבר משרד המדע האנגלי, כשביקש מהגולשים להעניק שם לספינת מחקר חדשה בשווי 200 מיליון דולרים. השם שנבחר במסגרת סקר הגולשים היה הכינוי המגוחך Boaty McBoatface, אם כי בסופו של דבר בחרו אנשי המשרד שלא לכבד את בחירת העם והעניקו לספינה שם מכובד יותר.

גם גוגל ביקשה מהגולשים לשלוח הצעות לשמה של Android N, אך בניגוד לממשל האנגלי החברה לא התחייבה בשום שלב לכבד את בחירת הרוב. כמו כן, כל גרסאות אנדרואיד שיצאו בשנים האחרונות זכו לשם מעולם הממתקים והסוכריות, וקשה להאמין שדווקא הפעם תשנה גוגל את מדיניותה.

זו ככל הנראה בדיחה פנימית בלבד. את הגרסה הבאה של אנדרואיד, אגב, נזכה לראות בגרסה סופית לקראת סוף השנה הנוכחית, עם תכונות חדשניות כגון מסך מפוצל, התקנת עדכונים מהירה ושיפורי אבטחה משמעותיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully