וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל ומיקרוסופט הפעילו לחץ - אימוג'י הרובה נמחק

אילן גלר

21.6.2016 / 8:37

על רקע אירועי הירי המתגברים בארה"ב, שתי ענקיות האינטרנט החליטו לעמוד על הרגליים האחוריות ולסרב לתמוך באימוג'י ששייך לקטגוריית הציד. ומה לגבי אקדח היד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה לגבי אימוג'י אקדח היד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כמה חודשים אישר ארגון יוניקוד (האחראי על אסדרת עולם האימוג'י) רשימה חדשה של סמלים צבעוניים שיופיעו בכל המקלדות הווירטואליות שלנו. בתוך הרשימה הופיעו כמה סמלי אימוג'י באווירת האולימפיאדה הקרבה, ובהם גם אימוג'י המציג רובה ציד - לכבוד ענפי הקליעה והטריאטלון הפופולריים. אולם בהחלטה יוצאת דופן, שינה כעת הארגון את החלטתו, והוציא את הרובה מהרשימה.

לפי הדיווחים, הגורם העיקרי שדחף להוצאתו של אימוג'י הרובה היא חברת אפל, שבשל נוכחותה הבולטת בתחום הסמארטפונים זוכה להשפעה משמעותית על החלטות ארגון היוניקוד. גוגל ומיקרוסופט אף הן חברות של כבוד בארגון, ולא הביעו כל התנגדות להסרת אימוג'י הרובה. מיקרוסופט אף הצטרפה בשלב מסוים לפי הדיווחים לקריאתה של אפל.

הרקע לכל זה הוא כמובן הפיגוע במועדון הקהילה הגאה באורלנדו, והדיון שהתעורר מחדש בארה"ב בנושא האכיפה על החזקת נשק. בעוד שמדובר בנושא טעון מאוד, המעורר ויכוחים סוערים בין פוליטיקאים, עושה רושם כי החברות המובילות את תעשיית ההיי-טק האמריקנית כבר החליטו באיזה צד של הדיון הן נמצאות, ואינן מוכנות לתרום אפילו בעקיפין למחנה חובבי הנשק והירי, או להיראות כאילו הן מעודדות החזקת נשק אישי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully