וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט ברשת: עזרו לגולשים להכריע האם הישבן שלה בולט או שטוח

אילן גלר

21.6.2016 / 7:59

זו כנראה לא הסוגיה החשובה ביותר שנידונה כעת ברחבי הרשת, אבל אין ספק שאלו העוסקים בה מתייחסים אליה ברצינות תהומית. אולי אתם תוכלו לעזור להם לשפוט

צילום מסך

קיילה היא גורו התעמלות ואימונים, מטעם עצמה, המציעה לנשים לעבוד לפי תכנית האימונים שלה בכדי להגיע ל"גוף ביקיני מושלם". היא גם מעודדת את הנשים שימלאו את הוראותיה לשתף את התוצאות בפייסבוק ובאינסטגרם, ואחת מהן, ליזה פארקר בת ה-29, שמחה לשתף פעולה. אולם הצילומים שאותם העלתה הציתו ויכוח סוער ברשת.

הצילומים של ליזה לא מותירים הרבה מקום לספק באשר למטרתה במסגרת תכנית האימונים שבחרה: הבלטת הישבן. אולם האם באמת ניתן להגיע לתוצאות דרמטיות כל כך בזכות התעמלות בלבד? מגיבים רבים באינסטגרם שראו את התמונה לא ממש האמינו. "זו לא תוצאה של אימונים, זה נקרא ניתוח!" כותבת אחת המגיבות. "חוץ מלהבליט את ישבנה בתמונה הזו, היא גם נערכה באופן מלאכותי. הרצפה והשטיח מעוותים לחלוטין!" הייתה פרשנותו של מגיב אחר.

אז האם אכן מדובר בניתוח או באשליה אופטית הנובעת מהבלטה של האגן? ליזה פארקר החליטה שלא לשתוק למול השיימינג המקוון. היא פרסמה סרטון וידאו בו, שוב, הציגה לראווה את ישבנה המחוטב, והוסיפה: "הטרולינג המקוון לא היה צריך להפריע לי, אבל כן נעלבתי… האשימו אותי בניתוחים ובפוטשופ. שתי ההאשמות הללו שקריות לגמרי". פארקר כתבה כי היא אינה מוכנה לסבול בשקט את ההשמצות, וטוענת כי תכנית האימונים של קאילה אמיתית ועבדה מצוין עבורה, בדיוק כפי שאפשר לראות בתמונות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אז מה דעתכם? האם אכן אימוני הכור של ליזה גרמו לישבנה לבלוט או שמדובר בפרסום שווא?

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully