וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים הבריטים החמודים האלה כבשו את הרשת

אילן גלר

23.6.2016 / 8:20

הפרסומת הזו הצליחה להפוך לפופולרית במיוחד, אך לא מהסיבה שמשטרת אסקס הייתה רוצה. השוטרים בתמונה הפכו לסמלי מין על חשבון המסר הבטיחותי, שפחות נצרב בזיכרון

מערכת וואלה!

במשטרת מחוז אסקס שבאנגליה ביקשו לעורר תשומת לב ציבורית לנושא הנהיגה הבטוחה וחגירת חגורות הבטיחות, באמצעות קמפיין חביב שעלה לעמוד הפייסבוק הרשמי שלה. הציבור הגיב לקמפיין בהתלהבות, אם כי כנראה לא לתגובות האלה ציפו קציני המשטרה: לא המסר הבטיחותי הוא זה שהפך ויראלי, אלא השוטרים עצמם - קיילי וובסטר ודריל ג'ונס - שכבשו את הרשת בזכות חיוכיהם.

התגובות, הן מצד הנשים והן מצד הגברים, לא הותירו מקום לספק באשר למקור ההתלהבות. "דריל ג'ונס הוא הגבר הכי חתיך שראיתי, אשמח שהוא יעצור אותי", כתבה אחת המגיבות. "דריל יכול לאזוק אותי בכל רגע!", הוסיפה אחרת. גם הגברים התלהבו עם תגובות כדוגמת "היא יכולה לרשום את הפרטים שלי מתי שמתחשק לה" ו-"אני אף פעם לא זוכה לראות שוטרות כאלו ברחוב!".

האם אכן מדובר בצמד אוכפי חוק כה פוטוגני? לא בטוח. מקור במשטרה ששוחח עם כתבי עיתון הדיילי מייל חשף כי שום דבר בצילום אינו מאולתר או מקרי, והצמד הצטלם מאות פעמים עד שכולם היו מרוצים מהתוצאה. בערך, כמו בכל סט צילומי פרסומת אחר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם אפילו הפכו את התמונה לקאבר של עמוד המשטרה הרשמי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully