וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע אפליקציות חינמיות לאנדרואיד שאתם חייבים להוריד

23.6.2016 / 10:42

הקלטת שיחות בלחיצה תוך כדי השיחה, תרגום בזמן אמת של כל שלט רחוב בכל מדינה, זיהוי כל יצירת אמנות ברגע, זיהוי כל שיר שמתנגן ברקע בשנייה ועוד. תתחילו להשתמש באפליקציות האלה, אתם כבר תודו לנו אחר כך

אתר רשמי

(בסרטון: אפליקציית ארטביט המעולה - אנחנו עוד נגיע אליה)

השנה 2016 ויש כמה אפליקציות שרובנו משתמשים בהם באופן קבוע: ווטסאפ, פייסבוק ואפילו Waze. אלו אפליקציות בסיסיות שאנחנו מתקינים אוטומטית בכל מכשיר חדש אבל יש גם כמה אפליקציות שאולי לא שמעתם עליהן, או פשוט בחרתם לוותר עליהן, שעשויות לשנות את הרגלי השימוש שלכם לטובה ברגע ולשפר את כל חוויית השימוש בסמארטפון.

Google Translate - לתרגם כל פוסטר ברחוב

אם עד עכשיו התעצלתם להוריד את האפליקציה והשתמשתם באתר, אנחנו ממליצים לכם להוריד אותה מיד. באמצעות האפליקציה תוכלו לתרגם טקסטים משלטים, עיתונים או כל מדיה מודפסת באמצעות המצלמה שלכם. האפליקציה תזהה לבד את הטקסט ותתרגם אותו על גבי המסך, או תבקש מכם לסמן את הטקסט המיועד לתרגום.

כך לדוגמה, אם יש שלט שרשום עליו "עצור" באנגלית, האפליקציה תדע לתרגם זאת באופן אוטומטי לשפות אחרת, בעוד שבעברית תאלצו לסמן את הטקסט. כמובן שאל האפליקציה נלוות האפשרויות המוכרות כמו תרגום באמצעות כתיבה, או הכתבה קולית.

כמו כן, אם נתקלתם בשלט מיוחד שהמצלמה לא הצליחה ללכוד כמו שצריך, תוכלו גם לצייר את האותיות והאפליקציה תדע להמיר את הציור לאותיות ולתרגם את הטקסט. משתמשי האנדרואיד יכולים ליהנות מאפשרויות נוספות כמו תרגום ישירות מאפליקציות (על ידי הפעלת הפיצ'ר בהגדרות) או תרגום של מסרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Call Recorder One Touch - הקלטת שיחות בלחיצת כפתור

מי מאיתנו לא ניהל שיחה בטלפון במהלכה הוא היה רוצה ללחוץ על כפתור ולהתחיל להקליט את חילופי הדברים? אז בדיוק בשביל זה קיימת אפליקציית הקלטת השיחות המומלצת הזו. נכון, יש לא מעט אפליקציות שעושות את זה בחנות של גוגל, אבל זו באמת המומלצת מכולן.

במידה ואתם מקבלים שיחות חשובות, שאתם חייבים להקליט, Call Recorder OneTouch תקל על חייכם ותאפשר לכם להתחיל הקלטה בכל שלב - לא משנה אם אתם התקשרתם או שקיבלתם שיחה - ותשמור את ההקלטה בקובץ קול בסמארטפון. את הקבצים תוכלו לראות ברשימה נוחה, לשתף עם אחרים או פשוט להאזין להם במועד מאוחר יותר.

Genius Scan - סורק בכל כיס

לא לכל אחד יש סורק בהישג יד, וגם לא לכל אחד יש סבלנות לבצע את התהליך המייגע של סריקת מסמך, שמירה במחשב ולאחר מכן שליחתו במייל. אפליקציית Genius Scan מאפשרת לסרוק תמונות ומסמכים ולהפוך אותם לקבצי PDF. כל מה שאתם צריכים זה לצלם את הדף, לבחור את קטעי הדף הרלוונטיים והאפליקציה תמיר את התמונה למסמך כאילו נסרק באותו הרגע. האפליקציה מציעה סריקה של כמה דפים והפיכתם למסמך PDF אחד ולאחר מכן שליחתו במייל.

Shazam - לזהות כל שיר ברגע

זו אחת האפליקציות הפופולריות, אבל אם לא התקנתם אותה עדיין, הגיע הזמן שתעשו זאת. דמיינו שאתם יושבים בבר או נוסעים באוטו ולפתע מתחיל להתנגן ברקע שיר שאהבתם ואין לכם מושג איך קוראים לו. את הסיטואציה הזו רובנו מכירים ואם פעם היינו צריכים לנסות לשנן כמה שיותר מילים מהשיר ואז לחפש באינטרנט, באמצעות Shazam תוכלו ללחוץ על כפתור אחד והאפליקציה תזהה את השיר המתנגן.

האפליקציה מפעילה את המיקרופון, מקליטה את הסאונד המתנגן ומצליבה את המידע שהתקבל מול מאגר המידע העצום של החברה. האפליקציה מזהה את מרבית השירים בעברית, אגב. את החיפוש תוכלו לשתף באמצעות פייסבוק, במייל או בווטסאפ או פשוט לשמור את רשימת השירים שאיתרתם במאגר החיפושים שלכם באפליקציה.

Adobe Photoshop Express - עריכה מקצועית

תוכנת עריכת התמונות, פוטושופ, מוכרת ביכולות העריכה המקצועיות שלה וככל שהיכולות שלה גבוהות, דרישות המחשב והמשתמש בהתאם. אפליקציית פוטושופ אמיתית סביר שלא נראה בסמארטפון שלנו, אך האפליקציה Photoshop Express מביאה את האפשרויות העריכה המקצועיות של התוכנה המוכרת, ישירות לסמארטפון.

באפליקציה תמצאו אפשרות עריכה ניידת, קלה ופשוטה גם עבור משתמש לא-מקצועי. הממשק מציע אפשרויות בסיסיות כמו חיתוך תמונה, יישור, סיבוב התמונה, הסרת עיניים אדומות ובלחיצת כפתור תוכל להתאים את הבהירות האידיאלית של התמונה, חשיפה ואיזון הצבעים. האפליקציה כוללת אפשרויות מתקדמות יותר בלחיצת כפתור כמו הסרת נקודות, לכלוך, אבק ועוד אפשרויות מתקדמות אף יותר.

Artbit - לזהות כל יצירת אמנות ברגע

לא משנה אם אתם מסתובבים הרבה במוזיאונים ותערוכות אמנות, או שמדי פעם אתם זקוקים לזיהוי מהיר של ציור, אפליקציית Artbit תיתן לכם את כל התשובות. האפליקציה מעניקה חוויה חדשנית ואישית בכל הנוגע לאמנות ולמעשה הופכת את עולם האמנות לנגיש הרבה יותר לכל אדם המבקש להעשיר את עולמו התרבותי.

כדי להשתמש בשירות על שעליכם לעשות הוא לצלם את היצירה ולחכות כמה שניות עד שהאפליקציה תזהה את הציור במאגר העצום שלה. אחרי כמה רגעים תקבלו את שם הציור, שם הצייר, השנה בה הוא צויר, היכן הוא מוצג בעולם ופרטים נוספים. כמו כן, ניתן להתעדכן בזמן אמת בתערוכות המוצגות כרגע בעולם ובישראל, להכיר אמנים חדשים, ללמוד על אמנים מוכרים ולהגיע בקלות ובנוחות לכל אתר המציג אמנות.

Pocket - עדיף מלשלוח לעצמכם מיילים

אנחנו נתקלים בהמון כתבות מעניינות מדי יום, עמודי אינטרנט שאנחנו חייבים לשמור לאחר כך או לינקים שהיינו רוצים לשמור ולא ממש יודעים איפה. אם גם לכם נמאס לשלוח לעצמכם כתובות אינטרנט במייל, אפליקציית Pocket תסייע לכם להישאר מסונכרנים. מדובר בתוסף לדפדפן (המוטמע באפליקציות נוספות) ודרכו ניתן לשמור קישורים בלחיצת כפתור. כך למשל, במידה ואין לנו זמן לקרוא כתבה מעניינת שפורסמה, נוכל ללחוץ על כפתור השמירה והכתבה תופיע באפליקציה כך שנוכל להגיע ללינק מהדפדפן במחשב או מהסמארטפון בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully