וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הליפסינק: הכירו את בת ה-15 ששורפת את הרשת

אילן גלר

24.6.2016 / 6:34

הביצועים שלה לשירים מפורסמים זוכים למאות אלפי לייקים ושיתופים בתוך דקות לאחר פרסומם. "בכל פעם שאני מכינה וידאו, אני עושה את זה כדי לשמח מישהו ולגרום לו לחייך", היא אמרה

צילום מסך

כמו שלל תופעות הרשת, שמטריפות את הצעירים, אך כל מי שחצה את גיל התיכון מתקשה להבין בכלל במה מדובר, אריאל מרטין בת ה-15 היא כוכבת-על שרובכם כנראה מעולם לא שמעתם עליה. לאריאל יש מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, ובמיוחד ב-Musical.ly - אפליקציה המוקדשת למוזיקה וקליפים.

אריאל זכתה לפרסום שלה בזכות סרטוני הליפסינק שלה, בהם היא מחקה את תנועות השפתיים של הסולנים בשירים מפורסמים. הביצועים שלה לשירים מפורסמים זוכים למאות אלפי לייקים ושיתופים בתוך דקות לאחר פרסומם.

הקריירה המוזיקלית של אריאל החלה באופן מקרי: לפני כשנה בית משפחתה הוצף, והיא נאלצה לבלות כמה חודשים אצל סבתה. בזמן שהשתעממה בחדרה, חיפשה לעצמה תעסוקה מבדרת וגילתה את Musical.ly. "מהרגע הראשון, פשוט ניסיתי להיות עצמי" היא מספרת. "בכל פעם שאני מכינה וידאו, אני עושה את זה כדי לשמח מישהו ולגרום לו לחייך".

הגולשים גילו כמעט מיד את כשרונה, והקליפים אותם היא צילמה וערכה קודמו באופן קבוע בעמוד הבית של האפליקציה. היום אריאל היא כבר כוכבת רשת מן המניין, המוזמנת לעשרות אירועים ופסטיבלי ילדים ונוער ברחבי ארה"ב.

ואם תהיתם איפה הכסף, אז ברור שהיא גם מתפרנסת היטב ממעמדה החדש אם כי אפילו היא עצמה אינה יודעת בדיוק כמה אימפריית הבידור שלה שווה - שכן הוריה הם אלו שמנהלים את עסקיה, בעוד שהיא נאלצת כנראה להסתפק בינתיים בדמי כיס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully