וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוקי: הבית היה ריק - המצלמה שידרה בלייב ילדה ישנה

אילן גלר

27.6.2016 / 6:37

ברשת כבר מיהרו לתהות האם מדובר ברוח רפאים אבל בלי כל תיאוריות הקונספירציה העל-טבעיות, אין כל ספק כי מה שהתרחש למעשה הוא תקלה חמורה ומבהילה, בעיקר מפני שנראה בתמונה כי הילדה אינה נושמת

סיפור בדקה

סנדי קפלאניס רכשה לפני כמה שבועות מצלמת רשת, במטרה לעקוב אחר המתרחש בביתה בזמן שהיא אינה נמצאת. לסנדי אין משפחה או ילדים ועיקר דאגתה הייתה מופנית לכלבת הלברדור בת ה-14 שלה, אמבר, הסובלת ממחלת כליות ועל כן זקוקה להשגחה צמודה. בשבועות הראשונים הכול פעל בדיוק לפי התכנית, וסנדי תכננה להעביר עוד יום רגוע בזכות הצצות אקראיות במצלמה כדי להיות בטוחה שכלבתה האהובה אינה זקוקה לסיוע.

באותו היום ניסתה קפלאניס לצפות במתרחש בביתה, ובמקום לראות את הכלבה אמבר - הועברה אליה תמונה של ילדה ישנה במיטתה. לסנדי אין שום מושג מי היא הילדה המצולמת בתמונה, אולם זו שבה והופיעה מדי פעם במקום צילום הווידאו החי מביתה.

לדבריה של סנדי, היא התנתקה והתחברה כמה פעמים למצלמת הרשת, והתמונה של הילדה המשיכה להופיע במשך יממה שלמה. נוסף לכך, סנדי מספרת שהילדה בתמונה לא נראתה נושמת בכלל, מה שהבהיל אותה עוד יותר.

תקלה מסתורית במצלמת רשת. מערכת וואלה!
לא לשידור הזה היא ציפתה./מערכת וואלה!

ברשת כבר מיהרו לתהות האם מדובר ברוח רפאים אבל בלי כל תיאוריות הקונספירציה העל-טבעיות, אין כל ספק כי מה שהתרחש למעשה הוא תקלה חמורה: משום מה, וללא כל כוונה, השיגה סנדי גישה לאות וידאו המשודר ממצלמה אחרת, שבמקרה הייתה מכוונת על הילדה המסתורית.

בחברה שייצרה את מצלמת הרשת, Vivitar, מיהרו להתנצל על התקלה, אך עדיין אין להם הסבר מה בדיוק התרחש. לטענת אנשי החברה, לא נרשמה כל הפרעה מיוחדת בצד השרתים, המפעילים את שירות הווידאו, ולפי הדיווח הטכנאים לא הצליחו לאתר את מקור התקלה או כלל להבין איך תקלה כזו התרחשה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מצלמת רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully