וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: השיער שכבש את הרשת, הפרופיל שיהרוס לכם את התיאבון ועוד

27.6.2016 / 8:34

בין שלל הפרופילים באינסטגרם ובפייסבוק יש לא מעט פנינים כמו האמן שמשלב את הדמויות המוכרות מסרטי האנימציה בחיים האמיתיים, עורכת הדין שפרשה כדי להיות דוגמנית רשת, אמן האיפור שיגרום לכם לסגור את המחשב ועוד. קבלו 6 המלצות

ראש טוב

בני הארלם הוא זמר וכותב שירים, דוגמן והכי חשוב - אבא מדהים. בני ובתו, ג'קסין, בת השש צוברים לאחרונה פופולריות רבה ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, אינסטגרם, בזכות התמונות המרשימות שלהם יחד, ובעיקר בזכות רעמות השיער שצמחו לשניהם על הראש.

הלך התיאבון

מארק קלנסי מפעיל ללא ספק את אחד מחשבונות האינסטגרם הכי מחרידים שניתן להעלות על הדעת. קלנסי הוא אמן איפור, שלימד את עצמו את רזי המקצוע, המתמקד בעיקר באשליות אלימות וריאליסטיות במיוחד, אותן הוא מצייר על גופו.

הלך התיאבון 2

חובבי ג'אנק-פוד לא שמים לב במיוחד לערכים התזונתיים של החטיפים והממתקים שהם מכניסים לגוף, ואם עד היום נהניתם מהבורות המפנקת של אכילת מאכלים עתירי שומן וקלוריות, פרופיל האינסטגרם הזה יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני כל ביס. בתמונות בפרופיל מופיעים מוצרים מוכרים רק שבמקום הלוגו המוכר רשומות מספר הקלוריות.

החיים עצמם

כבר כמה שנים שהצלם הצרפתי, פרנסואה דורלן, משדרג את פיד האינסטגרם של עוקביו. הוא מצא דרך מקורית במיוחד להשתמש בסמארטפון שלו, ולהעניק בעיקר לדמויות מצוירות מסרטים, סדרות ואפילו משחקי מחשב דריסת רגל בעולם האמיתי.

וחזר התיאבון

העמוד של אסף כדורי בטוח יגרום לכם למאנצ' (או לסכרת). "סטטוסים מתוקים" הוא עמוד פייסבוק ישראלי שמוקדש כולו לחובבי המתוק והממתקים והוא מקפיד לשמור את החברים שלו מעודכנים בכל מה שחדש בעולם הסוכר. לדבריו של אסף, העמוד אינו עסקי והוא מתופעל במומחיות רק בשם האהבה למתוקים.

נו אובג'קשן

עורכת הדין לשעבר, פיה מיולנבק, מאסה בדיונים המשמימים בבית המשפט והחליטה לעשות הסבת מקצוע לדוגמנית ובלוגרית. באופן ממש לא מפתיע, תוך זמן קצר היא גרפה יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם והיא גם הבעלים הגאה של קו הלבשה לבגדי ספורט. בקיצור, מדובר כנראה באחת מהסבות המקצוע המצליחות והמהירות בעולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully