וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שבאג יפריד ביניהם: האיש הזה התחתן עם האייפון שלו

אורן דותן

29.6.2016 / 9:25

הטקס כלל את כל המרכיבים הקלסיים של חתונה: החלפת טבעות, התחייבויות הדדיות וגם עדים שצפו במתרחש. רק ההיגיון הבריא נעדר מהאירוע

צילום מסך

האמן האמריקני, ארון צ'רבינק, מאמין כי יחסינו עם מכשירי הסמארטפון שלנו הפכו זה מכבר לזוגיות של ממש, קשר רומנטי ומחייב, וככל הנראה גם הארוך והיציב ביותר בחיינו. בכדי לבטא את תחושותיו, החליט לבצע מעשה שעשוי להישמע מוזר (למרות שכבר בטח התרגלתם לסיפורים האלה) - הוא נסע לכנסייה קטנה בלאס-וגאס, ושם התחתן עם מכשיר האייפון 6 שלו בטקס צנוע אך מרגש.

הטקס כלל את כל המרכיבים הקלסיים של חתונה: החלפת טבעות (טבעת הודבקה לגב האייפון), התחייבויות הדדיות וגם עדים שצפו במתרחש. כמובן שהחוק בארה"ב איננו מכיר בחתונות של בני אדם עם סמארטפונים, אך ארון מקווה כי החתונה - שהפכה כמובן לסרטון ויראלי - תעזור לאנשים להבין איזה סוג של מערכת יחסים הם מקיימים עם מכשיר הטלפון הנייד שלהם.

התחתן עם אייפון. צילום מסך
איך הם יעשו סלפי?/צילום מסך

"אני מנסה לשאול את עצמי את השאלות הקשות בנוגע למערכת היחסים הזו", הוא מסביר. "אני מנסה להגיע הכי רחוק שאפשר על מנת לבדוק אותה לעומק". ייתכן שהעולם דווקא מוכן יותר לחתונות בין סמארטפונים ובעליהם מכפי שהייתם עשויים לחשוב. בסקר שנערך לאחרונה על ידי ענקית האבטחה קספרסקי, יותר מרבע מהנשאלים הסכימו להודות שהם מדרגים את הסמארטפון שלהם כחשוב יותר מהוריהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
התחתן עם אייפון. צילום מסך
בקצב הזה הוא יחליף בת זוג כל שנתיים - תלוי כמובן בעדכוני הגרסה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully