וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה קרה לרגליים של הגיימר שהתמכר למשחק מחשב

אילן גלר

30.6.2016 / 7:13

סיני בן 19 נמצא מעולף לאחר מרתון גיימינג בן שישה ימים, שהסתיים רק כשנגמר לו הכסף בקפה אינטרנט בו הוא שהה, ואז הוא יצא לרחוב וקרס

מערכת וואלה!

התקשורת הסינית מדווחת בימים האחרונים על מקרה קשה במיוחד של התמכרות למשחקי מחשב. נער בן 19, שנמצא מעולף לצד פסי הרכבת, הסביר לשוטרים כי במהלך שישה ימים שיחק ללא הפסקה במשחק המחשב אליו התמכר, מבלי להתקלח, לאכול או לשתות; הוא קם מכסאו רק כשלא עלה בידו לשלם עוד בעבור השהייה בקפה האינטרנט בו הוא שיחק, ואז החל להסתובב בעיר חסר מטרה עד שלבסוף קרס.

הנער לא סבל רק מהתייבשות קיצונית, אלא גם מפצעים קשים בשתי כפות רגליו, שהחלו כנראה להירקב בזמן ששיחק. לפי הדיווחים בתקשורת הסינית, הרגליים הדרדרו למצב הזה כתוצאה מהיגיינה לקויה וחוסר שינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמכרות זו התמכרות - והתוצאה טראגית תמיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שזוהה, פנתה המשטרה לאביו של הנער אך זה לא רצה לשמוע שום דבר על בנו וטען בפני השוטרים כי הצעיר לא משקיע את זמנו בדבר מלבד משחקי מחשב וכי הוא ברח מהבית. בסופו של דבר, לאחר שהבין כמה קשה מצבו של בנו, הסכים האב לאסוף אותו מתחנת המשטרה ולטפל בו.

בסין מתייחסים ברצינות רבה לתופעת ההתמכרות למשחקי מחשב, והמדינה אף מפעילה מרכזי גמילה מיוחדים לגיימרים מכורים קשה. במרכזי הגמילה הללו נשמעים לעתים סיפורים מזעזעים, כמו זוג שניסה למכור את בנם הפעוט על מנת לממן את רכישתם של משחקי מחשב חדשים, או נער שהחליט לנסר את שתי ידיו בכדי שלא יוכל לשחק יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחיים אי אפשר להיפסל ולהתחיל מחדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully