וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרמינייטור יפותח בישראל, ברלין מזמינה יזמים ישראלים ועוד

1.7.2016 / 5:18

וגם: חיל האוויר רוצה לממן לכם סטארט-אפ, קיקסטרטר ישראלי חדש ומעניין, שירות חדש שיעקוב אחרי הילדים ועוד פיתוחים, חידושים ועדכוני טק מישראל שעברו השבוע מתחת לרדאר

יש חשמל באוויר

הסטארט-אפ הישראלי Humavox, שפיתח טכנולוגיה חדשנית בתחום הטעינה האלחוטית, הכריז השבוע על מיזוג עם Aurum.inc האוסטרלית. כחלק מהמיזוג, Aurum תרכוש את כל מניותיה של Humavox ותשקיע בחברה 16 מיליון דולרים לאורך תקופה של שנתיים.

הטכנולוגיה של Humavox מבוססת על גלי רדיו (RF) ומעניקה למשתמש חווית טעינה פשוטה ואינטואטיבית (Drop&Charge) כחלק ממהפכת המחשוב הלביש והאינטרנט של הדברים (IoT). הפלטפורמת הגמישה של החברה, ETERNA, מאפשרת לטעון גם גאדג'טים קטנים כמו מכשירי שמיעה, חיישנים ביו-רפואיים, שעונים חכמים או מוצרים אלקטרוניים לבישים אחרים.

מברלין באהבה

עיריית ברלין פותחת סבב גיוס חדש בתכנית הבינלאומית לליווי סטארט-אפים, Start Alliance Berlin. התכנית פונה ליזמים המעוניינים להשתמש במשאבי בירת גרמניה, והחברות הפועלות בה, כדי להאיץ את פעילותם במטרה לחדור לשוק הבינלאומי.

התכנית תציע גישה ישירה לתאגיד 300 חברות התעשייה והפיתוח הממוקמות בה, יחד עם חבילת נחיתה. זה המחזור השני בו לוקחות חלק חברות מפריז, ניו-יורק, שנגחאי ותל-אביב. ההשתתפות בתכנית היא ללא עלות וללא חלוקת רווחים. ניתן להגיש מועמדות עד ה-31 ביולי.

אילוסטרציה. ShutterStock
תבואו, יהיו יזמים צעירים. ברלין/ShutterStock

נשמע טוב

Waves הישראלית השיקה קמפיין מימון המון באתר Kickstarter לרכיב שמע המתלבש על אוזניות ומייצר חווית שמיעה ייחודית. לדברי החברה זה "הדור הבא של הסראונד" ותפקיד הרכיב הוא לפצות על איכות השמע בכל תזוזה של הראש.

יורים ונהנים

חברת המשחקים הישראלית, פלאריום, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת ההפקה ההוליוודית Skydance. פלאריום תפתח את Terminator (שליחות קטלנית) - משחק מובייל רב-משתתפים המבוסס על סדרת סרטי המד"ב המצליחה בכיכובו של ארנולד שוורצנגר. המשחק, המבוסס על מודל Free to Play, יהיה זמין בעולם כבר מתחילת השנה הבאה.

המשחק החדש ימשיך את סיפור המאבק בין מחתרת ההתנגדות האנושית לבין סקיינט, בינה מלאכותית שהשתלטה על העולם באמצעות צבאות רובוטיים. "כולנו גדלנו על 'שליחות קטלנית' כילדים ויצירת משחק שיביא את החוויה הייחודית של הסרטים יחד עם הצוות המצוין של Skydance היא בדיוק מימוש החזון שלנו", אמר לאונרד פרנקל, מנהל הפיתוח העסקי של פלאריום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליחות קטלנית - המשחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

האח הגדול משגיח

"ריפורטי", השיקה שירות חדש בשם Follow Me (העין העוקבת), המאפשר לכל משתמש לשלוח באפליקציה את מיקומו המדויק למעגל הקרובים שלו כגון בני משפחה וחברים, ולבקש מהם ללוות אותו לפרקי זמן מוגדרים מראש, תוך ציון הסיטואציה בה הוא נמצא.

במסגרת השירות החדש יוכלו הורים מודאגים, למשל, לקבל חיווי מדויק של מיקום ילדיהם בכל פרק זמן שמוגדר מראש (לדוגמה בין 8:00-8:30 הילדים בדרכם לבית הספר).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריפורטי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully