וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה קמפיין הקיקסטרטר הכי מטופש שרץ עכשיו?

אילן גלר

5.7.2016 / 6:29

14 גולשים בלבד הסכימו להשקיע עד כה מכספם בפרויקט ותרמו סכום שרחוק מאוד מהיעד שעומד על 47 אלף דולרים. לפחות ההסבר משכנע

צילום מסך

האמן, מתיו להפנטה, שמחזיק לטענתו ברקורד עשיר של יצירת פסלונים המבוססים על סמלי אימוג'י פופולריים, העלה עמוד קמפיין ביזארי לאתר מימון ההמונים, קיקסטרטר. במסגרת הקמפיין, מנסה מתיו לגייס סכום של 47,000 דולרים על מנת ליצור סדרה של פסלונים בצורת אייקון הקקי המחייך המפורסם, מנחושת, ברונזה, ניקל ופליז.

קשה לקבוע בוודאות האם מדובר בקמפיין הקיקסטרטר המטופש ביותר שראינו עד היום, או בפרודיה על אחד, אך לפחות בפירוט הפרויקט ובווידאו המצורף עושה להפנטה רושם רציני לחלוטין. "האימוג'י הפך לאמצעי תקשורת מודרני", הוא קובע. "זו שפה חדשה המאפשרת הוספת רגש לשיחות טקסטואליות. מטרתי היא ליצור תיעוד של האימוג'י שיעניק להיסטוריונים את ההקשר הנכון, ויעזור להם להבין כיצד התקשורת האנושית נראתה בתחילת המאה ה-21".

גם לבחירה דווקא באייקון הקקי יש למתיו הסבר משכנע: "החיים יכולים להיות לפעמים מחורבנים, אבל כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לחייך ולנסות לשמח זה את זה". אם מתחשק לכם להצטרף למטרה הנעלה וליצור תיעוד מוזיאוני של סמל האימוג'י שישרוד לאורך הדורות, מחירו של פסלון בודד עומד על 115 דולרים. בינתיים, 14 גולשים בלבד הסכימו להשקיע מכספם בפרויקט, ותרמו סכום שרחוק מאוד מהיעד שהוצב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פסלי אימוג'י קקי. צילום מסך
למען הדורות הבאים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully