וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים אייפון 6 לאייפון 7? צפו

אילן גלר

8.7.2016 / 5:37

עם קצת דמיון, כמה כלי עבודה וחוסר הערכה מוחלט לאייפונים גם אתם יכולים להחזיק ביד משקולת נייר שתרשים כל חובב אפל מושבע

צילום מסך

אם בא לכם לגרום לכולם לחשוב שהצלחתם להשיג את מכשיר האייפון 7 עוד בטרם הוכרז באופן רשמי - ולא איכפת לכם להרוס מכשיר אייפון 6 (או שניים) בדרך - הסרטון ההומורסיטי הזה מדגים בדיוק מה תצטרכו לעשות. כפי שניתן לראות בסרטון, של היוצרים ההונגרים, צריך לפרק כמעט לחלוטין מכשיר אייפון 6s, כדי להפוך מכשיר נוסף למה שנראה כמו מכשיר אייפון 7, לפי השמועות העדכניות ביותר.

הצעדים כוללים את חסימת כניסת האוזניות הסטדרטית באמצעות בדיל רותח (חשוב להדגיש כי הדיווחים על הסרת שקע האוזניות סותרים), קידוח חורים לרמקול שני בתחתית המכשיר, ניסור עדשת המצלמה הקיימת והחלפתה בצמד עדשות ממכשיר אחר, שינוי עיצוב חיבורי האנטנה שבגב האייפון וצביעתו בצבע "כחול עמוק", שעשוי להצטרף לפי השמועות למגוון הצבעים של מכשיר האייפון 7 החדש.

התוצאה הסופית? מכשיר שכנראה לא ניתן כלל להדליק אותו, אך במבט חטוף הוא בהחלט עשוי להיראות כמו דגם אייפון חדש ומקורי שאין עדיין לאף אחד. כמובן שייתכן בהחלט כי בחודש ספטמבר הקרוב, כשתגיע ההכרזה הרשמית על אייפון 7, נגלה כי מכל השמועות הללו רק מעט מאוד הפכו בסופו של דבר למציאות במכשיר, אך לפחות תוכלו להסתובב חודשיים עם מכשיר שאין לאף אחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אייפון 6 לאייפון 7. צילום מסך
נראה טוב - אבל זה כל מה שהוא יודע לעשות בתור אייפון 7./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully