וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה מהמפעל: ככה כנראה ייראה הגב של אייפון 7

אילן גלר

7.7.2016 / 9:17

צילום שמקורו לכאורה ממצגת שנערכה במפעלי פוקסקון מאשש שתי שמועות שרצות ברשת - עדשת המצלמה הכפולה וצבע הכחול הכהה החדש

צילום מסך

(בסרטון: הדמיה של אייפון, שלפי השמועות העדכניות יהיה כנראה אייפון 8 - האייפון שיביא בשורה עיצובית אמיתית בניגוד לאייפון 7, שיושק בעוד כחודשיים ויחדש מעט מאוד)

האם חודשיים טרם המועד הצפוי להכרזה הרשמית על האייפון 7, זוכים סוף סוף מעריצי אפל להדלפה הגדולה מכולן - תמונה אמיתית של המכשיר החדש? כך לפחות טוענים באתר חדשות הטכנולוגיה Playfuldroid, המציג צילום שמקורו לכאורה ממצגת שנערכה במפעלי פוקסקון, החברה שאותה שכרה אפל לצורך ייצור מכשירי האייפון שלה.

חשוב להדגיש כי "אייפון 7" זה אחד החיפושים הפופולריים בגוגל השנה וחרושת השמועות סביב הדגם החדש, שיוצג בספטמבר, כללה לא מעט ספקולציות לגבי שקע האוזניות, עדשת המצלמה האחורית וגם צבעו ש המכשיר. עם זאת, נראה כי הפעם לא מדובר בעוד שמועה אלא בדיווח יחסית מבוסס אם כי לא בטוח שהוא מדויק.

בצילום ניתן לראות את דגם האייפון 7 פלוס, המצויד - בהתאם לשמועות - בעדשת מצלמה כפולה (שעדיין בולטת מתוך מסגרת המכשיר). ניתן גם להבחין כי צבעו של המכשיר בחלקו הקדמי מעט כחול, צבע חדש שעדיין לא קיים במגוון דגמי האייפון הנוכחי, אך נרמז כי יצטרף למשפחת הצבעים של מוצרי אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולתם לחכות קצת לחשיפה הרשמית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבסוף, מציינת השקופית כי המכשיר מבוסס על מערכת ההפעלה העתידית iOS 10, אולם זו לא בדיוק חשיפה מפתיעה: כל מכשיר אייפון חדש מגיע עם הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה לניידים של אפל.

לפי הדלפה נוספת ממקור אמין יותר - הוול-סטריט ג'ורנל - אייפון 7 יהיה האייפון הראשון שדגם הבסיס שלו יצויד ב-32 גיגה של זיכרון לאחסון תמונות ואפליקציות, במקום 16 גיגה. ככל הנראה, דגם הביניים ישודרג ל-128 גיגה, בעוד שדגם האייפון 7 הבכיר יכלול לא פחות מ-256 גיגה לאחסון. כל זה אמור לפתור את התלונות אודות הזיכרון המוגבל של המכשיר, שאיננו מספק את צרכי המשתמשים כיום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully