וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוט החדשות של וואלה! NEWS: כך תשארו מעודכנים רק במה שמעניין אתכם

7.7.2016 / 21:42

נמאס לכם לגלול ארוכות בפייסבוק רק כדי למצוא את התוכן שבאמת מעניין אתכם? למה שלא תתאימו לעצמכם את התכנים שאתם אוהבים? וואלה! NEWS משיקה את בוט החדשות הראשון בישראל לפייסבוק - וחבל שתשארו מאחור

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
כל מה שמעניין אתכם בלחיצה אחת./ShutterStock

רוצים להיחשף רק לתוכן שמעניין אתכם? מתעניינים בעיקר בפוליטיקה או אולי דווקא יותר בסלבס ורכילות? הבוט החדש של וואלה! NEWS לפייסבוק יתאים לכם את התכנים לפני תחומי העניין שלכם. בלחיצת כפתור תוכלו לקבל עדכונים בנושאים שמעניינים אתכם באמת מתי שרק תרצו - ולחסוך חיפושים ארוכים ברשת.

הבוט של וואלה! NEWS יאפשר לכם לקבל כתבות על פי קטגוריות לבחירתכם ישירות לאפליקציית המסרים של פייסבוק. עם הזמן ילמד הבוט את ההעדפות שלכם ויוכל להציע תוכן מותאם אישית.

ניתן להפעיל את הבוט בלחיצה כאן או על ידי חיפוש walla news bot במסנג'ר של פייסבוק. לאחר מכם לחצו על Get Started ושלחו הודעה עם הנושאים שמעניינים אתכם. בכל פעם שתשלחו לנו הודעה - תקבלו מקבץ כתבות עדכניות בנושא שבחרתם.

בוט החדשות של וואלה! בפייסבוק. וואלה! כיף
בוט החדשות הראשון בישראל לפייסבוק/וואלה! כיף

פייסבוק הודיעה לאחרונה על פתיחת פלטפורמת המסנג'ר שלה למפתחים, שיוכלו כעת ליצור בוטים עבור 900 מיליון המשתמשים בפלטפורמה. אתר וואלה! NEWS הוא גוף התקשורת הישראלי הגדול הראשון שמצטרף לטכנולוגיית הבוטים בפייסבוק. את הבוט פיתחה חברת הסטארט-אפ הישראלית IAGO המפתחת פלטפורמה לבניית בוטים בצורה מהירה ללא צורך בכתיבת קוד.

"וואלה!NEWS גאה להיות אתר התוכן הראשון בארץ שמאפשר לגולשים לקבל את התוכן העדכני ביותר ישירות למסנג'ר", אמר עידו אשד, סמנכ"ל בכיר בוואלה! NEWS. "וואלה! ימשיך להוביל ולהנגיש תוכן לגולשים בכל מקום ופלטפורמה בה הם נמצאים".

רון לוינסון, מנכ"ל ומייסד IAGO: "הבוט החדש של וואלה! הוא מהלך חלוצי בתחום הבוטים בישראל ששם את אתר וואלה! בשורה אחת עם אתרי התוכן הגדולים בעולם דוגמת פורבס, CNN וטק-קראנץ' שהוציאו לאחרונה בוטים לפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully