וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה כנראה הקייסים הכי דוחים שאי-פעם ראיתם לאייפון

אילן גלר

10.7.2016 / 10:04

"עבודתי כטכנאי שיניים דורשת סבלנות, יכולת אמנותית ויד יציבה", מספר מורגן לואבל האמריקני שמקפיד על כל הפרטים הקטנים בקייסים המחרידים שלו. אם תרצו אחד תיאלצו להיפרד מכ-200 דולרים

צילום מסך

מורגן לואבל, טכנאי שיניים אמריקני, החליט לטפח תחביב אמנותי הנשען על חיבתו הברורה לאימה יחד עם הידע שצבר בתחום הדנטלי - יצירת קייסים דוחים במיוחד לאייפון. לקייסים שלו מראה מפלצתי, ריאליסטי ומגעיל במיוחד, בעיקר משום שעיצובי השיניים נראים אמינים כל כך. הם אמנם לא עשויים משיניים אמיתיות, אך לא בטוח שתצליחו להבחין בהבדל.

כל אחד מהקייסים של לואבל מיוצרים בעבודת יד, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים יותר. "עבודתי כטכנאי שיניים דורשת סבלנות, יכולת אמנותית ויד יציבה", הוא מספר. "במהלך הקריירה ייצרתי המון שיניים ריאליסטיות. במהלך 20 שנות עבודתי במעבדה, אני מניח שהספקתי לראות עשרות אלפי שיניים". כל הידע הזה, כאמור, מאפשר לו ליצור קייסים מחליאים במיוחד.

אם ממש מתחשק לכם לקשט את האייפון שלכם באחת היצירות האלו, תוכלו להזמין קייס תמורת כ-200 דולרים בעמוד של מורגן באתר Etsy. אך תצטרכו להתעדכן לעתים קרובות מאחר ורוב הקייסים נחטפים כמעט ברגע שהם מתווספים לקטלוג. כדאי להירשם באתר לעדכונים ולהמתין בסבלנות לרגע שבו קייס דוחה נוסף יהיה מוכן למכירה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully