וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Mi5 הושק בישראל: מפרט מתקדם במיוחד בפחות מ-2,500 שקלים

12.7.2016 / 9:21

המכשיר מגיע עם מסך 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי Gorilla Glass 4, ערכת השבבים המתקדמת ביותר בעולם, סנאפדרגון 820 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM, 32 גיגה לאחסון פנימי, קורא טביעות אצבע ועוד

יח"צ - חד פעמי

חברת המילטון, יבאונית שיאומי בישראל השיקה אמש בישראל את MI5, מכשיר הדגל של החברה. שיאומיMI5 מיוצר במפעל פוקסקון בסין, אותו מפעל בו מייצרים את האייפון והוא מצויד במפרט מתקדם במחיר משתלם (יחסית למפרט) של 2,490 שקלים. "שיאומי, כהרגלה, הצליחה לייצר מכשיר פרימיום עם הטכנולוגיות והחומרים האיכותיים ביותר בעולם", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון.

המכשיר מגיע עם מסך 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי Gorilla Glass 4, ערכת השבבים המתקדמת ביותר בעולם, סנאפדרגון 820 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי (ללא חריץ הרחבה), קורא טביעות אצבע המשולב בכפתור הבית, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם חיישן של סוני ומפתח צמצם f/2.0, מייצב אופטי מתקדם הכולל 4 צירים ומערכת ייצוב צילומי וידאו מתקדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבב סנאפדרגון 820 המתקדם בעולם. שיאומי Mi5/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-MI5 מצלמה קדמית של 4 מגה פיקסל עם חיישן הקולט יותר אור ומפיק תמונות מוארות יותר. למכשיר סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה והוא נטען באמצעות חיבור USB חדש מסוג C.

שיאומי צברה תאוצה בשנים האחרונות בזכות המחיר האטרקטיבי שהיא מציעה לצד חומרה המתקדמת ועל פי נתוני מכירות בסין לשנת 2015, היא כיום יצרנית הסמארטפונים מספר 1 בסין.MI5 זמין כבר עכשיו בחנויות והוא נמכר עם אחריות יצרן לחמש שנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון - קלאסי. שיאומי Mi5/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully