וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונרים על ארבע: הכלבים העשירים של אינסטגרם

אילן גלר

13.7.2016 / 6:21

קבלו לדוגמה את מישצ'קה, פומרנית בת שישה חודשים, המשתזפת לה לחופי עיירת הנופש סוצ'י שברוסיה, או את קייסי המלטזית שמבלה בבריכה

צילום מסך

(בסרטון: הילדים העשירים של אינסטגרם)

ילדי העשירים של אינסטגרם, המפרסמים ללא הפסקה תמונות מחייהם מלאי המותרות, זוכים לאחרונה לתחרות בלתי צפויה. ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות יש לא מעט תמונות של כלבי העשירים חיים את חיי המותרות, מבלים את חודשי הקיץ במלונות יוקרה, טסים במטוסים פרטיים ומפליגים ביאכטות מפוארות יחד עם בעליהם. הם אפילו נהנים מפריטי אופנה יוקרתיים מהמותגים הנחשקים ביותר.

קבלו לדוגמה את מישצ'קה, פומרנית בת שישה חודשים, המשתזפת לה לחופי עיירת הנופש סוצ'י שברוסיה (אתם בטח זוכרים את השם מאולימפיאדת החורף). כדי שרגליה העדינות לא יגעו באדמה, היא מצוידת בגרביים ממותגות ומעוצבות. קייסי המלטזית, לעומת זאת, מבלה בבריכה בעוד שכלב יורקשייר בר-מזל מעביר את זמנו על סיפון היאכטה הפרטית של בעליו, ואפילו לוגם מכוס שמפניה איכותית.

חלק מכלבי העשירים מבלים את זמנם במכוניות ספורט יקרות (מזל שבמושב האחורי שלהן יש מספיק מקום לכלבים), וכמובן שהם זוכים לטיפול אישי ומושב משלהם במטוס הפרטי, שם הם ישנים במהלך המסעות המפרכים בין יעדי הנופש האקזוטיים.

את דרכם מהמטוס ועד לחדר המנוחה עושים חלק מהכלבים בתיקי לואי ויטון המיועדים במיוחד לחיות מחמד. האם הכלבים באמת נהנים מכל הפינוק הזה? קשה לקבוע, אך מה שבטוח הוא שהם עושים עבודה לא רעה בפרסום העושר של בעליהם.

זה אולי ייראה לכם לעתים כמו התעללות (עניין השמפניה זו באמת התעללות) אבל כל עוד הכלבים זוכים לאהבה, חיבוק ומילה טובה מבעליהם; אוכל טוב ובריא ומספיק פעילות גופנית - כנראה שאין מה לקרוא לרשויות שייקחו מידיהם את חבריהם המפונקים על ארבע. לכלבים המותגים קצת פחות חשובים, והקרבה והבילוי המשותף זה מה שחשוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully