וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא נראה אותך, פייסבוק": עזרו לאוריין למצוא אהבה ברשת החברתית

12.7.2016 / 11:51

אוריין בן חיים מאסה באתרי ההיכרויות, ואחרי שישבה על הפוסט הזה לא מעט זה, היום היא אזרה אומץ לפרסמו. היא מאתגרת את הגולשים למצוא לה אהבה בפייסבוק, ואנחנו יכולים רק להחזיק אצבעות ולקוות שהרומנטיקה לא פסה מהעולם המקוון. האם הניסוי שלה יצליח? וואלה! TECH עוקב

אוריין בן חיים. פייסבוק, צילום מסך
אוריין בן חיים./צילום מסך, פייסבוק

"אוקיי פייסבוק, בוא נראה את כוחך! סיפורי האהבה שצמחו כאן, מסבים לי את האומץ לבקש את עזרתכם. אני מחפשת את אהבת חיי" - במילים האלה פתחה אוריין בן חיים, בת ה-36, את הפוסט שצובר בשעות האחרונות, מאז הוא פורסם, פופולריות גואה ברשת החברתית. שעתיים לאחר פרסומו, הפוסט זכה כבר ל-86 שיתופים ומאות לייקים.

"מה שהוביל אותי לפרסם את הסטטוס זה שאני מחפשת אהבה גדולה ואמיתית", מספרת אוריין לוואלה! TECH. "אני הכי רומנטיקנית ורק רוצה מישהו לחלוק איתו את חיי. מיציתי את אתרי ההיכרויות והחלטתי שפייסבוק יכול לשמש כעוד פלטפורמה להיכרויות. את הפוסט כתבתי כבר מזמן אבל רק היום אזרתי אומץ לפרסם אותו".

אוריין אתגרה את הגולשים וביקשה מכולם לשתף את הפוסט ולסייע לה למצוא את האחד: "חוויתי אהבות, ידעתי אכזבות ועכשיו אני ערוכה למצוא אותו, את האחד. אני מניחה שלא פעם חלפנו האחד על פני השנייה והתפספסנו. כאן אתם נכנסים לתמונה - אולי אתם יכולים לעזור לי למצוא אותו? ייתכן והוא נמצא ברשימת החברים שלכם או החברים של החברים שלכם".

מה הדרישות שלה? "אני מחפשת את זה שיהיה החבר הכי טוב שלי, בחור עם לב טוב בטווח הגילאים 34-43, רציני אבל גם שטותניק, עם רגליים על הקרקע אבל גם קצת מעופף, אחד שיהיה כיף לדבר איתו אבל שנדע גם לשתוק לפעמים. אני אוריין, בת 36, 1.70, מודה לכם על עזרתכם ויורדת עכשיו למחתרת".

"בינתיים אני מקבלת תגובות מאוד מפרגנות מכל הסובבים אותי", אומרת אוריין. "מאוד חששתי מזה. גם קיבלתי כבר כמה הודעות מגברים אבל כרגע אני עוד בהתרגשות של החשיפה. מניחה שבערב אשב על ההודעות ואשיב לכולם".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully