וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DJI Phantom 4 הושק בישראל. כמה הוא יעלה?

12.7.2016 / 12:52

ל-Phantom 4 מצלמת ברזולוציית 4K המאפשרת צילום וידאו איכותי וצילום תמונות ברזולוציית 12 מגה-פיקסל גם במהירות גבוהה. הוא כולל חיי סוללה משופרים, ומסוגל לעקוב אחר המפעיל אוטונומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DJI Phantom 4 נחת בישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנדא מגנטיק, היבואנית הרשמית של DJI בישראל, הציגה אמש את ה-Phantom 4, הרחפן המתקדם של החברה. במסגרת אירוע ההשקה בישראל, הדגימה החברה את יכולות צילום האקסטרים של הרחפן, לצד תצוגת תכלית במהלכה עקב הרחפן באופן אוטונומי אחר גולש סאפ וצילום במצב ספורט במהירות של 70 קמ"ש, של אופנוע ים.

בדומה למהלך של DJI עם חברת אפל, החברה הכריזה במהלך האירוע על שיתוף פעולה עם רשת חנויות iDigital, במסגרתו יימכר הרחפן בכל חנויות הרשת. ה-DJI Phantom 4 מציע מגוון יכולות ותכונות יחודיות שלא היו בדור הקודם, כמו מעקב אחר עצמים בתנועה, תוך הימנעות ממכשולים מלפנים ומלמטה, מצבי טיסה משופרים המתאימים את הצרכים בהתאם לתנאי הטיסה, כמו תמרונים מתוחכמים, צילום זורם או צילום במהירות גבוהה, צילום במהירות טיסה של עד 70 קמ"ש וטיסה באמצעות מגע (אתם לוחצים על המסך והרחפן יטיס את עצמו באופן אוטונומי).

ל-Phantom 4 מצלמת ברזולוציית 4K המאפשרת צילום וידאו איכותי וצילום תמונות ברזולוציית 12 מגה-פיקסל גם במהירות גבוהה. הוא כולל חיי סוללה משופרים ומגיע עם סוללה בנפח 5,320 מיליאמפר-לשעה, המעניקים עד 28 דקות רצופות של טיסה, עיצוב אווירודינאמי מתקדם, ומבנה קשיח יותר מבעבר.

הרחפן מגיע עם אפליקציה יחודית, DJI Go, שמעשירה את חווית השימוש ומציעה צפייה בשידור-חי של התמונה בסמארטפון או בטאבלט, מצב לימוד ייחודי לטייסים חדשים עם הגבלת גובה ומרחק, מנגנון אוטומטי של "חזרה הביתה", שימוש במפה, רדאר וגם עריכת וידאו.

DJI Phantom 4 זמין לרכישה בחנויות iDigital וברשתות אחרות ומחירו 7,199 שקלים, עם אחריות ושירות לשנה, במסגרת האחריות הבינלאומית של DJI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully