וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס תשלם כדי להפוך את סניפיה למרכזי פוקימון גו

אילן גלר

18.7.2016 / 8:31

ניתוח קבצי האפליקציה לאנדרואיד חושף כי הלוגו של מקדונלדס, כמו גם מספר אזכורים לשם החברה ומוצריה, כבר מופיעים בתוך קוד הגרסה העדכני ביותר של פוקימון גו

מערכת וואלה!

פוקימון גו הוא כבר עכשיו אחד ממשחקי המובייל הרווחיים בהיסטוריה, אך בנינטנדו מתכוונים לנצל את ההצלחה עד תום באמצעות עסקאות חסות ייחודיות. עסקאות אלו יאפשרו לבתי עסק למשוך אליהם לקוחות על ידי הפיכת העסק למוקד משיכה לשחקנים, באמצעות פוקימונים נחשקים או בונוסים אחרים שיוצעו למבקרים במקום.

החברה הראשונה שצפויה לשתף פעולה עם נינטנדו היא רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלדס. הרשת נהנית מפריסה רחבה של אלפי סניפים במדינות רבות, וכבר עבדה עם נינטנדו בעבר כשסיפקה שירותים מבוססי מיקום לקונסולת ה-3DS הניידת של החברה.

ניתוח קבצי האפליקציה חושף כי הלוגו של מקדונלדס, כמו גם מספר אזכורים לשם החברה ומוצריה, כבר מופיעים בתוך קוד הגרסה העדכני ביותר של פוקימון גו למכשירי אנדרואיד. לאחר שהחסות הרשמית תצא לדרך, יהפכו סניפי מקדונלדס במדינות המשתתפות למועדונים אליהם יוכלו להגיע שחקני פוקימון גו על מנת ללכוד פוקימונים, ליהנות מהטבות שונות וגם מחיבור אינטרנט חינמי כמובן.

לפי הדיווחים, ברשת מתכוונים להתחיל את ההשקה באחת ממדינות אסיה, ומשם להתרחב לשאר הסניפים של מקדונלדס ברחבי העולם. אם המשחק ימשיך לצבור פופולריות אין ספק שמדובר במהלך רווחי ופורץ דרך, בעיקר עם לוקחים בחשבון שהגולשים אמרו "כן" רועם לז'אנר משחקי המציאות הרבודה החדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully