וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים הוכחה שפוקימון גו עבר את הגבול? זה מה שקרה בסנטרל פארק

19.7.2016 / 6:02

המאמנים תועדו נוטשים את מכוניותיהם, עם דלתות פתוחות ואורות דולקים, באמצע הכביש כדי לרוץ לאזור בו אותר הפוקימון הנדיר. וזה לא מקרה בודד

צילום מסך

אם עדיין לא השתכנעתם שפוקימון גו הוא תופעה ענקית, אולי התיעוד הזה שמציף את הרשת ביומיים האחרונים הבאים ישכנע אתכם. לפני כמה ימים, הוביל משחק המציאות הרבודה את המאמנים לפוקימון נדיר במרכזו של פארק עירוני בעיר בלוויו שבוושינגטון, ארה"ב. בתוך דקות ספורות, החלה נהירה של עשרות שחקני פוקימון לעבר הפארק, עד שמדשאותיו הוצפו כולן בשחקנים שניסו לתפוס את הפוקימון הנדיר לפני כולם.

בסרטון תוכלו לראות כי אופיו התחרותי של פוקימון גו זוכה לביטוי פיזי מכוער למדי בעולם האמיתי: לחלק מהשחקנים אין שום בעיה לדחוף ולהפיל אחרים בדרך לפוקימון הנחשק. בסופו של דבר הקהל התפזר עם היעלמותה של המפלצת הווירטואלית, אך אין כמעט שום ספק כי במוקדם או במאוחר יהפוך הפארק שוב למוקד עלייה לרגל, עם הופעתו של פוקימון נדיר אחר.

תופעה דומה התרחשה באזור הרציף של סנטה מוניקה שבקליפורניה. הפעם הקהל התנפל על פוקימון אחר, מסוג וורטורטל, שכנראה גם הוא נחשב לנדיר יחסית. מאות הופיעו בשעות הקטנות של הלילה על מנת ללכוד את המפלצת לפני שתעלם.

בסנטרל פארק המפורסם של ניו-יורק נרשמה התנפלות כשנתגלה בו פוקימון מסוג וויפורון, אחד הנדירים ביותר במשחק. בתיעוד ניתן לראות מאמנים נוטשים את מכוניותיהם עם דלתות פתוחות ואורות דולקים באמצע הכביש כדי לרוץ ולנסות לפלס את דרכם דרך עדר הזומבים שבוהים במסך הסמארטפון שלהם בניסיון לאתר את הפוקימון הנחשק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully