וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי דרכים מעולות לעבוד על פוקימון גו ולגרום לו לחשוב שאתם הולכים

אילן גלר

20.7.2016 / 6:06

הגרסה הנוכחית של פוקימון גו אינה טורחת לוודא שאתם באמת הולכים באמצעות מעקב GPS, אלא מסתמכת על מד-התאוצה המובנה בסמארטפון

צילום מסך

אחד היתרונות הבריאותיים הגדולים של פוקימון גו הוא שבניגוד לרוב משחקי המובייל, שגורמים לנו לבזבז שעות בישיבה או שכיבה עצלנית, את הפוקימונים אפשר לתפוס כמעט אך ורק באמצעות טיול פיזי מחוץ לבית. כמובן שיש שחקנים שלא מאוד מתלהבים מהדרישה הזו, ומוצאים דרכים מקוריות להתגבר עליה כדי לשחק מבלי לצאת לשום מקום.

דרך אחת כזו היא להניח את מכשיר הסמארטפון על רובוט שואב-אבק, ואז להפעיל אותו למשך כמה שעות. הרובוט יסתובב בבית, ינקה את הרצפה, וגם יצבור לזכותכם צעדים רבים בתוך עולם המשחק של פוקימון גו. אין לכם רובוט - אבל יש לכם כלב שמטייל לבד, או מתרוצץ בגינה? הצמידו אליו את הסמארטפון שלכם והרשו לו לצבור עבורם קילומטרז'.

חשוב להדגיש כי שני הטריקים הללו לא יעזרו לכם לתפוס פוקימונים חדשים או לבקר בפוקה-סטופס על מנת להשיג ציוד, אך אך בהם בהחלט יזרזו את תהליך בקיעת הביצים הדורש בדרך כלל הליכה מרובה. בנוסף תוכלו לקחת א המכשיר כל כמה מאות מטרים וללכוד פוקימונים שיופיעו בסביבתכם.

מתברר שהגרסה הנוכחית של פוקימון גו אינה טורחת לוודא שאתם באמת הולכים באמצעות מעקב GPS, אלא מסתמכת על מד-התאוצה המובנה בסמארטפון. כל עוד לא יחליטו לפתע בנינטנדו לשנות זאת, השיטות הללו צפויות לפעול ללא תקלות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully