וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה הזו מחרפנת את הגולשים - מזהים למה?

אילן גלר

19.7.2016 / 13:24

התצלום הזה הפך תוך שעות ספורות לוויראלי למרות שהוא מתעד מפגש משפחתי תמים של סגנו המיועד של טראמפ. מצליחים לראות מה לא בסדר בתמונה?

מערכת וואלה!

מייק פנס, שנבחר על ידי דונאלד טראמפ להיות המועמד הרפובליקני לתפקיד סגן הנשיא, הפך בין לילה מפוליטיקאי אנונימי יחסית לאחד השמות המוכרים בארה"ב. לא פלא שכעת כל תמונה שהוא מעלה לרשתות החברתיות נבחנת על ידי עשרות אלפי גולשים - ואלו מחפשים כל סיבה להגיב, כולל צילומים שממבט ראשון לא מעוררים שום עניין.

התצלום הזה הפך תוך שעות ספורות לוויראלי למרות שהוא מתעד מפגש משפחתי תמים של פנס, אשתו ובתו במסעדת "צ'יליס" בניו-יורק. הגולשים מיהרו לבקר את העדפותיו הגסטרונומיות של מייק (צ'יליס היא רשת שלא נחשבת לאיכותית במיוחד), אך עוד יותר מכך שמו לב כי דמותה של בתו לא משתקפת במראה. המסקנה ההגיונית היחידה היא, כמובן, שלמייק פנס יש בת ערפדית.

"אדוני, אני לא רוצה להעליב, אבל אני רק אומר שהבת שלך עשויה להיות ערפד", כתב אחד המגיבים לתמונה. "איפה ההשתקפות שלה? האם צ'יליס גורמת לאנשים להפוך לערפדים?!", הגיב בחשש ובהומור גולש אחר. מה שבטוח, התמונה הזו גרמה ללא מעט גבות להתרומם בלי שום קשר לפוליטיקה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully