וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 מיליון צפיות בשבוע: הישראלי בן ה-22 שכבש את הרשת

20.7.2016 / 6:10

כשמאחוריו מיליוני גולשים שצפו בסרטון האחרון שלו בפייסבוק, ועשרות אלפי צפיות בסרטוניו האחרים, סהר קליזו הוא אחד היוצרים הישראלים הפופולריים בעולם. מה הסוד שלו? "להבין את הסיטואציה ולהביא מהר את הפאנץ'"

מערכת וואלה!

113 אלף לייקים, יותר מ-65 אלף שיתופים ו-11 מיליון צפיות - אלה לא מספרים שרובנו רגילים לראות בפרופילים ישראלים. בטח של יוצרי רשת צעירים ששמם לא נכתב במדורי הרכילות ופרצופם לא מתנוסס במהדורות החדשות. אבל זה מה שהצליח לעשות סהר קליזו, בן ה-22 מגן יבנה, עם הסרטון האחרון שלו.

לסרטון הריקוד, באורך שלושים השניות שפורסם ב-11 ביולי, יש כבר יותר מ-20 אלך תגובות והמספרים האלה רק תופחים מרגע לרגע. רובם מפרגנים ומלאים בתיוגים אבל קליזו מקבל פניות מגולשים מכל העולם בזכות הוויראליות המפתיעה של הסרטון האחרון.

מאיפה הגיע הרעיון לסרטון הזה?
"מאחורי הסרטון של הריקוד לא היה שום רעיון או תסריט", מספר קליזו לוואלה! TECH. "פשוט חיקיתי אותה וראיתי בזה משהו מצחיק. לא ידעתי שהסרטון יגיע כל כך רחוק. ציפיתי ל-50 אלף צפיות לא יותר. לאחרונה אני מקבל המון הודעות מצרפת וממקסיקו".

איך גם אנחנו יכולים להיות ויראליים?
"אני מאוד אוהב ליצור ולערוך ובתקופת הצבא לפני כשנתיים הכרתי את כוחו של פייסבוק. חשבתי שזה יכול להיות שילוב מנצח", הוא מספר. "מאוד קל למצוא רעיונות לסרטונים; אני לוקח הכול מסיטואציות שקורות לי במהלך היום. אם זה קורה לכולם - יש לנו סרטון. תמיד אפשר קצת להקצין או לערוך השוואות, מה שמפלפל עוד יותר את הסרטון.

"חשוב לתפוס את הנישה שלך ולהישאר עקבי - כך אתה בונה קהל שמתחבר להומור ולשריטה שלך. הדור של היום הוא חסר סבלנות (גם אני) ואוהב לצרוך תכנים בכמה שפחות זמן. לכן הסרטונים שלי לא ארוכים. המטרה היא ליצור הבנה של הסיטואציה ולהביא את הפאנץ' במהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully