וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת האקסטרים החדשה של LG משדרת לייב בכוחות עצמה

20.7.2016 / 7:43

היא מסוגלת לצלם ברזולוציית 4K, עמידה למים, חול ואבק, ומעבירה שידורים חיים בכוחות עצמה בזכות השבב המתקדם שמותקן בתוכה, ללא כל צורך בסנכרון עם סמארטפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ACTION CAM LTE החדשה - מפרט מרשים אפילו ביחס לסמארטפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG השיקה אתמול (ג') את מצלמת ה-Action Cam LTE שמאפשרת הזרמת תכנים בשידור חי. המצלמה היא עוד מוצר נלווה לסמארטפונים של החברה, ממשפחת ה"חברים", ובשבועות הקרובים המצלמה תגיע לשווקים מסוימים בעולם.

המצלמה מציעה מגוון מאפיינים המאפשרים צילום בתנאי שטח דינאמיים, קישוריות LTE בדור הרביעי, היא מכילה את ערכת השבבים סנאפדרגון 650 של קוולקום ותקן IP67 המעניק חסינות לחול, אבק ועמידות במים עד מטר אחד למשך 30 דקות.

מצלמת השטח של החברה תואמת לאביזרים של מצלמות אקשן אחרות, כך שתוכלו לחבר אותה לקסדה או לרכב. "המצלמה מציעה חווית התנסות חדשה ומרגשת עם מאפיינים וחידושים שטרם נראו", אמר ג'ונו צ'ו נשיא LG וחטיבת המובייל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמורה להגיע לישראל בחודשים הקרובים. ACTION CAM LTE./מערכת וואלה!, צילום מסך

המצלמה מסוגלת להקליט וידאו באורך של עד שלוש שעות באיכות HD Full, ולשמש כמצלמת CCTV (מעגל סגור) כשהיא מחוברת למקור כוח. את הצילומים שנשמרו במצלמה ניתן להוריד ולשמור על הסמארטפונים המותאמים לכך באמצעות אפליקציה ייעודית בשם Action Cam LTE הזמינה להורדה בחנות האפליקציות של גוגל.

המצלמה כוללת חיישן 12.3 מגה פיקסל עם עדשה בזווית של 150 מעלות, קישורית דור רביעי, בלוטות' בתקן 4.1 ו-WI-FI. היא מסוגלת לצלם ברזולוציית 4K עד 30 פריימים לשניה, או HD Full ב-30 או 60 פריימים לשניה. המצלמה תומכת בשידור-חי עם חיבור ליוטיוב לייב, 4 גיגה זיכרון RAM וחריץ הרחבה של עד שני טרה-בייט.

מחברת LG ישראל נמסר כי המצלמה צפויה להגיע לישראל בחודשים הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מצלמה
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully