וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצרכן הישראלי פשוט נמאס לשלם סכום מופרז על סמארטפון חדש"

22.7.2016 / 7:33

הצרכן הישראלי נוהר בהמוניו אל מכשירי הביניים, אבל האם באמת אפשר לקבל סמארטפון איכותי במחיר זול יחסית? "אנשים מבינים שב-2,500 שקלים הם יכולים לקבל מכשיר חדש באיכות גבוהה", אומר בראיון לאולפן וואלה! NEWS, מנכ"ל וואווי ישראל

מערכת וואלה!

אם בעבר רצינו את הכי מהיר, הכי חזק והכי יקר, הצרכן הישראלי כבר לא מחפש את המכשירים הכי מתקדמים שיקרעו לו את הכיס ונוהר אל קטגורית הביניים. איך זה קרה והאם באמת אפשר לקבל מוצר פרימיום במחיר ביניים?

"אנחנו מתחילים להיות יותר חכמים ולחשוב כמה באמת אנחנו מוכנים להוציא על מכשיר סלולרי. כל שנה וחצי בערך צריך להחליף מכשיר וזה עולה הרבה מאד כסף". אומר מנכ"ל וואווי ישראל, קובי כליף, בראיון לאולפן וואלה! NEWS. השאלה שרבים תוהים לגביה, היא האם באמת אפשר לקבל מוצר פרימיום במחיר ביניים? לטענתו של כליף, אפשר בהחלט ולא רק זאת, לצרכן הישראלי פשוט נמאס לשלם סכום מופרז של 3,500 שקלים עבור מכשיר חדש.

"מכשירי הביניים נקראים ככה בגלל המחיר, בפועל אתה מקבל מכשיר שהוא פרימיום. אתה פשוט מקבל במחיר הרבה יותר אטרקטיבי מוצר שהוא פרימיום. אנשים מבינים שבמקום להשקיע 3,500 שקלים הם יכולים להשקיע 2,500 ולקבל מכשיר חדש ברמה גבוהה".

אבל מה זה בעצם אומר? האם בתוך מכשירי הביניים יש חומרים פחות איכותיים? חומרה פחות טובה? ובכן, לא בהכרח. "ישנם מוצרים שונים בשוק, ואני חושב שוואווי משדרת את זה בצורה מאד ברורה, שנותנים מעבד ברמה גבוהה ביותר, מצלמה ברמה גבוהה ביותר ואני חושב שבחלק הזה הוכח מעל לכל ספק - אפשר לקנות מכשיר ב-2,500 שקלים". מוסיף כליף. "קוראים לזה מותג. בסופו של דבר, העניין הוא כמה אתה מוכן לשלם על מותג שהוא מבוסס, השם שלו כבר ידוע, כשאני שם את המכשיר על השולחן כולם אומרים: 'אה, מכירים'. אני חושב שזה תשלום כבד על שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואווי החליטו לקחת על עצמם את המס הגבוה בישראל כדי לשמור על מחיר אטרקטיבי. וואווי P9./מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתו של כליף, הצרכן הישראלי הוא צרכן חכם. לפני שהוא רוכש מכשיר הוא עושה הרבה בדיקות, קורא ביקורות, כתבות ברשת, ועד שהוא מגיע לנקודת המכירה הוא כבר בשל לגמרי. "אנחנו התחלנו בפעילות בישראל לפני כשנה, ואני יכול להעיד שגדלנו מאחוז אחד בודד לשמונה אחוזים, ועובדתית זה מוכיח שבאמצעות עבודה קשה ונכונה, זה עובד והצרכן הישראלי מבין את זה".

לפני כמה שנים נעשתה מהפכה בעולם התקשורת. היה מקובל לשלם הרבה מאד כסף עבור שיחות. לאט לאט עלות השיחות הפכה לשולית, והעלות הכבדה הפכה להיות הטלפון הסלולרי. "הצרכן הישראלי התחיל לחשוב כמה הוא מוכן להוציא בתחום הזה? יש משפחות שצריכות להחליף לילדים את כל המכשירים אחת לשנה וחצי, זאת הפכת להיות משימה כבדה פיננסית. הצרכן התחיל לבחון מה האלטרנטיבות שיש. הוא יכול לקבל מכשיר פרימיום ברמה ראשונה, מבלי להתפשר על איכות, רוצה שהמכשיר יהיה אמין ולא יתקלקל, ואני חושב שגם בחלק הזה חברת וואווי הצליחה לייצר מכשירים מאוד אמינים והצרכן הישראלי הבין את זה מהר מאוד". הוסיף כליף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully