וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מתקדם במחיר נוח: מייזו השיקה את מכשיר הדגל החדש MX6

21.7.2016 / 9:02

עם מעבד בעל 10 ליבות, 4 גיגה זיכרון RAM, מסך 5.5 אינץ' ומצלמה איכותית במיוחד של סוני, נראה שמייזו ממשיכים בהצלחה בקו הסמארטפונים המתקדמים במחיר ביניים. בחודשים הקרובים הוא יגיע לישראל

יח"צ - חד פעמי

לאחר שהודלף כמה פעמים בשבועות האחרונים, לרבות תמונות וחלק מהמפרט, חברת מייזו הכריזה באירוע שהתקיים בביג'ינג על השקת MX6, דור ההמשך לסדרה המצליחה של החברה שנמכרת בישראל. המכשיר מגיע עם קייס מתכתי המזכיר גרסה מוקטנת של ה-MX6 Pro.

המכשיר מתהדר במסך בגודל 5.5 אינץ' מתוצרת שארפ ברזולוציית FullHD עם ציפוי זכוכית 2.5D המשדרג את מראה הסמארטפון. מדובר במכשיר הראשון של החברה הכולל מעבד 10 ליבות מדגם Helio X20 המכיל שתי ליבות במהירות 2.3 גיגה-הרץ, ארבע ליבות במהירות 2.0 גיגה-הרץ וארבע ליבות במהירות 1.4 גיגה-הרץ. כמו כן, בפנים ניתן למצוא 4 גיגה זיכרון RAM, ו-32 גיגה לאחסון פנימי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייזו MX6./מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר המעניין ביותר ב-MX6 היא המצלמה האחורית שמצוידת בחיישן 12 מגה-פיקסל של סוני עם פיקסלים בגודל של 1.4 מיקרון (אותו גודל פיקסלים כמו במצלמה המעולה של Galaxy S7) ועדשה עם מפתח צמצם f/2.0. מקדימה ממוקמת מצלמת 5 מגה פיקסל.

במכשיר הוטמעה טכנולוגיית הטענה מהירה שעל פי החברה, באמצעות המטען המהיר, תטעין את סוללת ה-3,060 מיליאמפר-שעה תוך 75 דקות בלבד ובאמצעות טכנולוגיה מיוחדת, הסוללה תמשיך להבטיח ביצועים יציבים עד יותר מ-900 מחזורי טעינה. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 6.0 מרשמלו עם ממשק Flyme של החברה. הוא יימכר בצבעים אפור, זהב וכסוף במחיר של 299 דולרים בסין. המכשיר יהיה זמין למכירה בסין החל מה-30 ביולי, והוא צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייזו MX6./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייזו MX6./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully