וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלם! חשבונות פוקימון גו נמכרים במאות דולרים ברשת

אילן גלר

22.7.2016 / 7:49

המחיר הגבוה ביותר שנדרש עד כה על חשבון פוקימון גו עומד על 1,200 דולרים (כ-4,600 שקלים) אבל יש לא מעט חשבונות אחרים בכמה מאות דולרים, ברמה שכל אחד יכול להגיע אליה תוך שבועיים אינטנסיביים של משחק

מערכת וואלה!

מתחשק לכם להתפאר באוסף מרשים של פוקימונים, אך אין לכם זמן, סבלנות או כוח לשוטט ברחובות על מנת ללכוד את כולם בעצמכם? או שאולי כבר גיליתם את כל סודות המשחק ואתם מעוניינים לעשות קצת כסף?

יזמים זריזים, שצצו ברשת במהלך הימים האחרונים, מצאו דרך להרוויח מפוקימון גו ולספק קיצור דרך למי שלא מצליח לצאת להליכות ארוכות - הם מוכרים חשבונות פוקימון גו על כל הפוקימונים והפריטים שבהם. היקרים שבחשבונות מגיעים כבר לסכומים של מאות דולרים, והם כוללים פוקימונים נדירים, יכולות קרב משופרות ופריטים שווים במיוחד.

[פרופילים למכירה ב-eBay]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאות דולרים לחשבון. הרבה לא נמכרים אבל השווים ביותר נחטפים מיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

חלק מהמוכרים ב-eBay או בלוח Craigslist טוענים כי נמאס להם לשחק בפוקימון גו, וכעת הם מעוניינים למצוא אדם לו יוכלו להוריש את האוסף שלהם. אחרים מודים בכנות כי מטרתם מלכתחילה הייתה לצבור פוקימונים רבים ככל האפשר ואז למכור את החשבון. המחיר הגבוה ביותר שנדרש עד כה על חשבון פוקימון גו עומד על 1,200 דולרים (כ-4,600 שקלים).

חשוב להדגיש כי לפי כללי השימוש של המשחק, שכל אחד מהמשתמשים מחויב להסכים להם מיד לאחר ההתקנה, מכירה והחלפה של חשבונות אסורה בהחלט. חברת הפיתוח של המשחק, Niantic, עשויה בכל רגע להחליט שהיא משביתה או מוחקת חשבונות שהיא חושדת שעברו ידיים, וסביר להניח שאכן תחל לעשות זאת בקרוב אם התופעה תמשיך להתגבר (או שהם ימצאו דרך לגזור קופון על המכירה ואז כנראה תהיה דרך מסודרת להחליף בעלים).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בקרייגסליסט יש סחר פרופילים פורה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייב למכור את כולם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully