וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל תחשוף בעוד חודשיים 3 דגמים שונים של אייפון 7?

אילן גלר

22.7.2016 / 7:57

אפל נוהגת להשיק שני דגמים לכל אייפון - הדגם הרגיל ודגם הפלוס. כעת נשמעים דיווחים מהמפעל בסין כי מבחר הדגמים עשוי לגדול השנה לשלושה: אייפון 7, אייפון 7 פלוס ואייפון 7 פרו. או שזה עוד זיוף שרץ ברשת. נדע בעוד חודשיים

צילום מסך

(בסרטון: הדלפה משבוע שעבר המציג לכאורה את אייפון 7 - בלי שקע אוזניות)

במהלך השנתיים האחרונות, מאז חשיפתו הרשמית של דגם האייפון 6, אפל הציעה ללקוחות לבחור מבין שני דגמים שונים של הסמארטפון הפופולרי: הדגם הרגיל ודגם הפלוס, המצויד במסך גדול ומצלמה איכותית יותר. לפי הדיווחים האחרונים, ועל רקע חרושת השמועות שמלווה כבר חודשים את ההכנות להשקה בספטמבר, עשוי מבחר הדגמים לגדול השנה לשלושה: אייפון 7, אייפון 7 פלוס ואייפון 7 פרו.

לפי הצילומים שהודלפו לכאורה על ידי אחד מעובדי מפעל פוקסקון בסין, דגם אייפון 7 הרגיל ודגם הפלוס ישמרו על עיצוב וממדים דומים מאוד לאלו של אייפון 6S הנוכחי. גם דגם הפרו לא יביא עמו מהפכות גדולות, אך בנוסף למסך גדול יותר, הוא יכלול גם מצלמה בעלת עדשה כפולה, וחיבור חכם בדומה לזה של האייפד פרו, שיאפשר שימוש בתוספים שונים כדוגמת מקלדות או מארזי הטענה משוכללים.

אפשרות נוספת היא שבניגוד למה שנרמז בדיווחים, מה שאנו רואים לפנינו אינם שני דגמים שונים של אייפון 7 שיוצעו למכירה, אלא שני דגמי קונספט שפותחו על ידי אפל בתקופות שונות - ובסופו של דבר רק אחד מהם יהפוך למוצר הסופי. האם הדגם בעל צמד העדשות יהיה דגם הפלוס הרשמי? את זה נגלה בעוד כחודשיים, כשאפל תכריז סוף-סוף על המכשיר באחד מאירועי ההשקה שלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חרושת השמועות ממשיכה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ברור האם מדובר בדגמים מוכנים להשקה או בדגמי קונספט בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully