וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינה המלאכותית הזו תעזור לכם לדמיין את עצמכם במראה אחר

אילן גלר

24.7.2016 / 9:52

מנוע בשם Dreambit מנצל את כוחה של הרשת לצורך איתור תמונות של אנשים עם מבנה פנים דומה לשלכם ואז מחליף את פניהם בשלכם. התוצאה לא רעה

צילום מסך

בעוד שההתקדמות האדירה בתחום האינטליגנציה המלאכותית מבטיחה שינויים כמעט בכל תחום בחיינו, נדמה שבינתיים התחום שזוכה למרב החשיפה הוא דווקא יכולתן של מערכות בינה מלאכותית לצייר או לערוך תמונות לפי בקשה. החידוש האחרון הוא אלגוריתם, שמסוגל בתוך שניות להחליף את השיער או הלבוש שלכם, להוריד או להוסיף לכם שנים לגיל ואפילו לנבא כיצד יראו הילדים שלכם בגילכם.

את כל זה מבצע מנוע בשם Dreambit, שמנצל את כוחה האדיר של הרשת לצורך יצירת תוצאות מרשימות. מה שמתרחש בפועל בעת עיבוד התמונות הוא שאלגוריתם הבינה המלאכותית מבצע חיפוש בארכיב הכולל מאות אלפי צילומים. לאחר שהוא מזהה צילומים שדומים למבנה הפנים שלכם, אך בעלי סגנון השיער או הלבוש אותו ביקשתם לנסות, הוא מלביש על הצילום את פניכם. "זו דרך לנסות מראה חדש מבלי לשנות את המראה הפיזי האמיתי", מסביר קלמאכר-שילזרמן, המשתתף בפרויקט הפיתוח.

נכון לעכשיו, כדי לבצע חיפושים ב-Dreambit, חייבים להירשם ולהמתין כמה ימים לאישור שכן הצוות האוניברסיטאי האחראי להמצאה חושש כי עומס יתר של בקשות יפיל את האתר. סביר להניח כי הגבלה זו תוסר בעוד זמן לא רב, אך ייתכן גם שהשירות יהפוך למסחרי וידרש תשלום עבור השימוש בו, או שהוא ייעלם עד שיימכר לשימוש מסחרי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

דרים ביט. צילום מסך
מישהו כבר העביר את ג'ורג' קלוני במנוע./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה שיער הכי מתאים לך? קרי ראסל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully