וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי לזייף": איך להפוך לאושיית רשת בכמה שלבים פשוטים? ראיון

25.7.2016 / 7:27

התמונות שלה זוכה לאלפי לייקים, יש לה מעריצות אדוקות והיא נחשבת לאייקון רציני באינסטגרם. עכשיו דנה זרמון, חושפת סודות מאחורי הפילטרים, בסדנה חדשה שהיא מעבירה, שמבטיחה להפוך כל אחד לאושיית רשת רווחית. "תמונה שווה אלף מילים, ובעידן שלנו אפילו קצת יותר"

מערכת וואלה!

לרובנו יש נוכחות מסוימת ברשתות החברתיות: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, סנאפצ'ט ואחרות. אנחנו מעלים סלפיז, מתעדים אירועים חשובים, יותר או פחות, מצלמים מנות שהכנו או שהכינו עבורנו, בוחרים פילטר מחמיא ומעלים בזריזות את התמונות שלנו כדי שכל העולם יוכל לראות ולהגיב. אבל בזמן שרובנו מקבלים לייקים בעיקר מבני הזוג, מאימא, חברה טובה, פרופילים מזויפים שסתם עוקבים אחרינו ועוד כמה חברי פייסבוק, יש מי שיודע לקחת את כל העסק צעד אחד קדימה, להפוך לאושיית רשת וכמובן, להרוויח מזה כסף.

למי שרוצה להיכנס לרזי המקצוע וללמוד איך באמת להפוך לדמות מוכרת בעולם הרשתות החברתיות ומחוצה לו, יש לנו חדשות טובות. אתה לא נולד אושיית רשת, אתה הופך לכזה. זה לפחות מה שהאיט גירל, דנה זרמון טוענת. זרמון בת ה-23, היא בלוגרית אופנה מצליחה שהפכה את האינסטגרם שלה ואת עצמה במידה מסוימת, למותג.

דנה זרמון ליאור נאור. יעל לינזן, מערכת וואלה!
וככה סלפי מושלם נראה מאחורי הקלעים./מערכת וואלה!, יעל לינזן

היא פרצה לפני כשנה שהשתתפה בסדרה "איט גירלז", ובימים אלו היא מככבת בעונה השנייה של הסדרה. יש לה יותר מ-100 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה, ומי שחושב שמספיק להיות יפה ולצלם סלפי צפוי להתאכזב קשות. מדובר בעבודת שיווק רצינית שמצריכה אסטרטגיה, מיתוג והבנה של השוק; בקיצור עבודה רצינית.

האם כל אחד או אחת שרוצים להפוך לאושיות רשת שמרוויחות מהעלאת תמונות, יכול להצליח? לדעתה של זרמון הכל תלוי בכמה אתם באמת רוצים את זה, כלומר כמה תהיו מוכנים להשקיע ולקחת את זה ברצינות, ויש לה גם סדנה שהיא מעבירה בדיוק בנושא הזה. "הסדנה שלי מתמקדת יותר באיך תהיו אייקון ברשתות חברתיות", אומרת זרמון בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "אלו טיפים שלמדתי מהניסיון שלי וגם מאושיות גדולות בעולם, כמה כללים קטנים שמושכים את העין אלייך ואל הפיד שלך".

לטענתה של זרמון כל פלטפורמה שאנחנו חזקים בה, אם זה פייסבוק או אינסטגרם, מהווה סוג של כרטיס ביקור שלנו, זאת הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו לעולם, ובעצם הרושם הראשוני שפעם היה כל כך חשוב וכל כך קריטי, כבר הרבה פחות נחשב. "הרושם הראשוני היום מתבטא בזה שאני נכנסת קודם כל לאינסטגרם של הבנאדם ואני מבינה דרכו מיהו בכלל. אם הוא מעלה יותר מדי סלפיז אני אחשוב שהוא שחצן, אם הוא מעלה יותר מדי תמונות רקע אני אחשוב שהוא לא מאמין בעצמו, אם הוא מעלה תמונות מעוצבות מדי אני אחשוב שהוא לא אמיתי". מוסיפה האיט גירל.

אין תמונה לא מוצלחת, יש תמונה שלא מוצלח לה

ברשת כמו ברשת, תוכלו למצוא אינסוף תמונות שהן פחות מוצלחות או מעניינות. לטענתה של זרמון אין ממש תמונה שהיא לא מוצלחת אלא, תמונה שהיא פשוט יותר מדי לא אמתית. "גם ככה עולם הרשתות החברתיות הוא כביכול מאד מנותק, לא אמיתי, אנחנו חיים חיים דרך המסך ויש בזה משהו לא אמיתי. הרי גם ככה להיות מול מסך זה לא דבר שהוא טבעי, למרות שהיום זה מתבקש, אבל כשאתה מעצב יותר מדי את התמונה אתה כאילו מנסה לשנות את המציאות שאתה נמצא בה. אם יש יותר מדי פילטרים וצבעוניות חזקה או מוגזמת, אתה מקבל את זה מהתמונה, זה מורגש ולי לא בא לעקוב אחרי בנאדם כזה".

אז מהו סלפי מוצלח? זרמון אומרת שהסוד טמון בשילוב. לא רק נעליים אלא גם נעליים פלוס
3אקססורי, או לנסות לשלב טקסטורה מעניינת, העיקר שיהיה שם סיפור מעניין. "מאחורי כל בנאדם יש סיפור. אם תעלה יותר מדי מאותו הדבר - זה פשוט לא מעניין". אז איך מתחזקים אינסטגרם של למעלה מ-100 אלף עוקבים? ובכן, מדובר בעבודה לכל דבר. "אני משקיעה. מבחינתי אני רוצה שילחצו על הלייק הזה כי באמת אהבו את התמונה שהעליתי".

דנה זרמון תעביר את סדנת הדיגיטל ורשתות חברתיות שלה באירוע של חברת קוקה קולה, Summer Love Coca-Cola, שמתקיים בחוף דור נחשולים החל מה-18.7 ועד 1.8.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully